mortenandre Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei, jeg har i noen måneder brukt en hdmi-kabel fra pc'en til tv'en. Den har overført både lyd og bilde. Har ikke hatt noen som helst problemer... Helt til idag etter jobb. Da var det null lyd. Bare bilde. Det merkelige er at pc'en opererer som om alt er i orden, men det kommer ikke lyd ut av tv'en/hjemmekinoanlegget. Noen som vet hva i all verden som kan være galt? Lenke til kommentar
odderling Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) slenger meg på her, fungerte i går kveld men ikke nå lengre. Hvilket hovedkort/skjermkort bruker du? selv bruker jeg et Asus hovedkort med interigert skjermkort, Intel G41 Express Chipset. Etter å ha plugget ut hdmi kabelen dra pc'en uten at det virket prøvde jeg med å bruke en annen hdmi inngang i reciveren uten at det heller virket så jeg satte kabelen tilbake der den først var og så virket det! Aner ikke om det var tilfeldig eller ikke men det virker for meg nå Endret 5. april 2010 av odderling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå