Glassflasken Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Problemer med å redigere Nikon speilrefleks videoer? her er en god guide! Funker bare hvis problemet er at når du legger inn filmen, kommer det bare ett lyd-track. So here we go; Først må du laste ned ffmpeg som er kodeken her :FFMPEG Så må du laste ned 7-zip for å kunne åpne filformatet "7z". Da må du laste ned 7-zip Her så kjører du 7-Zip, så drar du 7z-filen inn i programmet å åpner den, etterfulgt av at du går inn å kjører ffmpeg.exe filen Håper dette hjalp folk Endret 29. mars 2010 av Prompejon Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg får også bare ett lydtrack i Premiere fra min D90. Men det er fordi Nikon-kameraene tar opp i mono. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Hva gjør du får å få det til å funke da? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg gjør ikke noe spesielt. Mulig det fungerer out of the box fordi jeg har ffdshow installert fra før av. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Det er jo maaange ffdshow greier .. Har du link til en ? Får du det til å funke? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg mener jeg brukte denne: http://sourceforge.net/projects/ffdshow/ Det er første hit når man googler etter ffdshow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå