Gå til innhold

Kamptråd - Bayern München vs Manchester United

Latias

Bayern-United  

52 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdinand
      0
    • Evra
      0
    • Carrick
      0
    • Scholes
      0
    • Fletcher
    • Nani
    • Rooney
    • Park
    • Valencia (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
    • Giggs (innbytter)
    • Ingen
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja.
    • Nei.
    • Passe.
    • Er ikke United-supporter, så er helt klart fornøyd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av bilde å tolke så så det egentlig "ikke så gæli ut". Har hatt noen slike jeg og, men har aldri vridd meg så mye. Husker den gangen jeg spilte basket og hoppet ca en meter opp i lufta og landa med høyrefoten vridd 90 grader til venstre. Auu! Slet vel med den ankelen i en måned eller noe. Jeg håper det kanskje var litt overspilling for å prøve å stoppe angrepet. Men ikke umulig at han er ute et par uker.

Lenke til kommentar

Se der ja, jeg hadde nett her hele tiden uten å vite det for faen, plutselig sier en her at det er bare å bruke tråd fra telefon linje greia også har man 20MBit eller noe med en gang. Jesus.

Så kampen på pub her i Oxford, folk gikk ut etter og sa 12 men hele tiden osv, det skjønte jeg ikke så mye av. Jeg hadde hatt tre fire øl da, så jeg ble litt med på det, men jeg knuste ikke 4 glass som en av supporterne gjorde der før han ble dratt ut av en av de som jobbet der osv.

Kvelden var utrolig gøy, men kampen var dårlig. Fikk uansett feire foran noen EKLE tyskere når det ble 0-1 og hadde Utd drakt med meg og alt med Rooney bak, så jeg hadde det gøy nok. Og uanset, resultatet er litt care så lenge vi ikke taper med 2 mål etter vi først fikk bortemål, så jeg var egentlig fornøyd mens jeg gikk hjem igjen mtp. akkurat DET men jeg var knust, helt knust.Jeg har ikke lest tråden, men jeg var helt sikker som jeg kan vedde på at Night eller noen flere kanskje trodde at Rooney hadde fucket opp metatarsalen igjen, og at alt skulle ryke nå for oss OG spesielt for wonderboy'en selv som fortjener en skikkelig VM for en jævla gangs skyld og for å vise seg frem i en stor turnering der det gjelder å prestere for England.

Jeg kom hit, fikk nett, leste at han hadde bare tråkket over, og at han var bare usikker til HELGENS kamp, og jeg ga klem til alle jeg kjenner her.

Det var en deiligere følelse enn målet for faen, fy faen. Stay well Wazza, for vi trenger deg og jeg elsker deg. Dette fikses btw på Old Trafford, no fucking doubt.

Bolton-kampen var forøvrig jævlig chill å se på her i puben, folk hater Berbatov (100x så mye som meg) men de slet litt etter han faktisk presterte, hehe. Moro. Uansett, siste to kampene viser hvor JÆVLA god VDS er. Han er Gud for faen.

Peace out folkens.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hva skal man si. Jeg sa før avspark at jeg er fornøyd med 3-1 / 4-2 til Bayern. Har god tro på dette når vi spiller sist på OT. 1-0 så er vi videre. 2-1 er ikke ille i det heletatt alt tatt i betraktning. Vi blir voldtatt i alle ledd, så sånn sett er resultatet egentlig veldig fint. På en annen side blir jeg alltid like furten og det er en grunn til at denne meldingen kommer halv 3. Har såklart spydd rundt meg med ufinhet og kvalme de siste 4 timene.

Toppen av kransekaka var en komplett taper av en Liverpool-supporter på puben som jubla frem det han setter aller høyest: Nemlig United-tap. I fire setninger presterte han å spørre meg hvem nummer 11 på United var, om Rooney er hjerneskada, om Ribery er hjerneskada og sist for å konstantere at Rooney er hjerneskada når han lå på gresset og vred seg i smerte. Presiserer at han prikka meg på skulderen hver gang for å henvende seg til meg. Hakket før jeg klinte til han og hadde det ikke vært stamstedet hadde jeg nok gjort det. Om vedkommende leser dette så må han gjerne gå å dø.

folk hater Berbatov
Verden bor ikke på en pub i Oxford.
Lenke til kommentar

Absolutt ikke, jeg mente folk der liksom, hehe. Men generelt sett, hver gang jeg har vært her borte egentlig så snakket folk alltid dritt om Berba og sa at Tevez burde fått spille evt. bli osv, definitivt ført media greiene ihvertfall. Inntrykket jeg har fått er at Tevez var alltid mer loved av supporterne her borte enn Berba noen gang var/er/vil bli osv.

(RedCafe + kamper på OT + England-turer generelt da jeg ser kamp på pub osv tatt i betraktning)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vanlig overtråkk går ofte over i løpet av 2-3 dager. Satser på at det er tilfelle med Rooney. Svak kamp av oss. Vi lot tyskerne kjøre showet. Resultatet ble heldigvis greit nok.

Jeg tråkka over (fra fin høyde) i oktober 2008 og kjenner det fortsatt hvis det er kaldt ute, så kommer helt an på. :)

Men for all del, jeg håper at Rooney kommer seg før lørdagens oppgjør. Driter i 2-1 tapet nå, Rooney må bli frisk, så slår vi Bayern på the Theatre of Dreams.

Lenke til kommentar

Hoppa ned ei trapp og tråkket over en gang. Jeg trodde jeg skulle dø. Viste ikke at det var mulig å ha så vondt. 2 dager etter var jeg ok.

Men å være ok til å jobbe og være ok til å spille kamp er to forskjellige ting.

Dette er vel også en fin sjangse for Fergie å spille et lite spill. Blir spennende å se på Lørdag. 3 og en halv dag på å riste av seg et overtråkk er på håret. Bra vi spilte på Tirsdag.

Angående kampen så synes jeg den var grei. Vi hadde mange gode sjangser og det er synd vi ikke puttet mere enn et mål, men dette er fullt mulig å fikse på hjemmebane.

Sa på forhånd at disse to kampene er veldig viktige. Første kamp endte med tap og skade på vår viktigste spiller. WooHoo!

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hoppa ned ei trapp og tråkket over en gang. Jeg trodde jeg skulle dø. Viste ikke at det var mulig å ha så vondt. 2 dager etter var jeg ok.

Vel, eg ødla foten på fotballtrening, strekkte noen sener og noe musk nedi foten, det var 11 Mai ifjor..kjenner det enda når eg bøyer foten den veien den ble "bøyd for mye" Men folk er forskjellig :)

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

VM er en bagatell i forhold til avsluningen på sesongen vår. Om Rooney ikke ble med til VM hadde det jo bare vert en fordel om ikke han er skadet da

Vel, eg ødla foten på fotballtrening, strekkte noen sener og noe musk nedi foten, det var 11 Mai ifjor..kjenner det enda når eg bøyer foten den veien den ble "bøyd for mye" Men folk er forskjellig :)

Jeg var vel heldig og ikke ødela noe tenker jeg, men jeg sog stjerner når jeg landa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...