Gå til innhold

Kamptråd - Bayern München vs Manchester United

Latias

Bayern-United  

52 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdinand
      0
    • Evra
      0
    • Carrick
      0
    • Scholes
      0
    • Fletcher
    • Nani
    • Rooney
    • Park
    • Valencia (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
    • Giggs (innbytter)
    • Ingen
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja.
    • Nei.
    • Passe.
    • Er ikke United-supporter, så er helt klart fornøyd.

Anbefalte innlegg

Om dere skulle ha Rooney ute mot oss er det uansett bare rettferdig. Vi har Ivanovic, Cole, Essien og Bosingwa, hvorav minst tre er soleklare førstevalg i sine posisjoner.

Føler litt skadefryd, men ikke like mye som jeg hadde trodd. Håper ikke han er mer skadd enn noen uker i hvert fall, for VM sin del.

Vi spilte nesten to måneder med 2 eller 3 forsvarsspillere. Og vi har allerede Owen og Hargreaves ute

Og O'Shea og Brown også. Anderson også for den saks skyld. Vi er ikke noe mindre rammet, og det hadde ikke vært rettferdig om Rooney mister kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Råtten kamp. Ikke noe mer å si på det. Ligger bakpå i store deler av kampen, og er heldige som ikke får flere i mot. Overtid-scoringen sved ikke så veldig mye når jeg vet vi har en returkamp på Old Trafford i vente, men bilde av en Rooney som må hjelpes tilbake bringer onde tanker om 1) Metatarsal-skaden 2) Forbanna idioter her inne som godter seg når rivaler av oss får spillere ute med skade. Right back at ya.

Lenke til kommentar

Råtten kamp. Ikke noe mer å si på det. Ligger bakpå i store deler av kampen, og er heldige som ikke får flere i mot. Overtid-scoringen sved ikke så veldig mye når jeg vet vi har en returkamp på Old Trafford i vente, men bilde av en Rooney som må hjelpes tilbake bringer onde tanker om 1) Metatarsal-skaden 2) Forbanna idioter her inne som godter seg når rivaler av oss får spillere ute med skade. Right back at ya.

Vi hadde da mange store sjangser

Lenke til kommentar

Vi hadde da mange store sjangser

Som følge av kontringer. Vi ble generelt pisset på. Og folk som Fletcher og Park, som skulle løpe mellom, krige og splitte midtbanen til Bayern, klarte det ikke.

Lenke til kommentar

Resultatet var ok. Det er umåtelig surt å slippe inn så seint på en såpass grov blunder, men slik kan skje. Var det virkelig noen som trodde det kom til å bli enkelt i Tyskland?

Vds 9 - Uniteds soleklart beste

Neville 6 - Gir Ribery en bløt gavepakke i form av en mulighet til å skyte frispark fra sin favorittposisjon. Muren gjorde ikke jobben når Roon og Scholes snudde rumpa til ballen, så jeg korsfester ikke Nev for det som var en reflekshandling. Gjør en ok jobb mot Ribery.

Vidic 6- - Sjeldent svakt av serberen, men reddes fra 5'eren av en god start på kampen.

Rio 8 - Er stor i kveld og dessverre er han alene om det i den bakre fireren. Vinner masse dueller, tar ut rom og har to-tre helt avgjørende taklinger.

Evra 4 - Det er Pats skyld at vi taper, så enkelt å greit er det. Bidrar nada niks offensivt og er bøtta bakover. Bør skambankes i garderoben.

Nani 7- - Gjør endel dårlig, som vanlig, men er den eneste trusselen offensivt foruten Rooney. Må seriøst slutte å filme og dribble seg inn i de trangeste hjørner, for han mister ballen altfor ofte. Har også en heldig assist, fra et frispark han kreerte vel å merke.

Scholes 6 - Litt under pari over fjøla skulle beskrive Scholesy greit i denne matchen.

Carrick 4 - Gjør han en fuckings nyttig ting? Jobber godt, men er jo helt ubrukelig med ball. Bør selges i sommer og det har jeg ment hele sesongen. Har bedret seg markant siden høsten, men er fortsatt altfor dårlig jevnt over.

Fletcher 6+ - Sjeldent svakt til Fletch å være. Skal ha kudos for å være den som prøver av de sentrale, men bidragene var rett å slett ikke spesielt gode i kveld.

Park 4 - Spilte han?

Rooney 7 - Den eneste solide trusslen vi har i kveld. Jeg er enig med Ribery, United er pdd et one-man-team.

Ingen av innbytterne klarte å påvirke kampen.

Sir Alex Ferguson 1 - Feigt. Dette luktet det Liverpool av faktisk. Får som fortjent.

Er ikke allverdens skuffet, for dette så jeg komme lang vei. Vi er og har vært, for første sesong på en mannsalder, like forutsigbare som Chelsea og Liverpool i angrep. Jeg gratulerer Bayern Munchen med avansement, for ikke søren om tyskerne roter bort dette. På 1-1 hadde jeg hatt trua, på 2-1, nei. Håper SAF ser dette og kjøper i sommer, om vi skal ta noe positiv ut av dagens kamp.

Tipper Rooney er ute resten av sesongen. Håper han mister VM mens vi er igang, så har Utd han klar som et egg til neste sesong. Ligasjansene våre denne sesongen? Blåste ut døra på overtid i kveld. Men, vi er bortskjemte som faen, 3 på rappen er episk bra så jeg henger ikke med kransen. Vi har gjort en fin sesong og ryker i sluttfasene av turneringene og det er i det minste hederlig - i motsettning til LFC som kjemper om 4.plass og en semifinale i EL.

I morgen skinner sola igjen og før vi vet ordet av det så er denne kampen glemt.

Lenke til kommentar

Synes vi hadde veldig bra spill jeg. Vi var uheldige, men fortjente uavgjort

PS ikke noe galt med kontringer

Ikke noe galt med kontringer nei, men i dag ble det svært lite av det.

Velger å si meg uenig i det første du skrev der, men det er selvsagt subjektivt.

Nå er ikke BM i Tyskland noe å bare valse over da

Lenke til kommentar

(...) Hargreaves ute

Hahaha, han kan vel snaut regnes lenger, har vel vært konstant skadet siden han kom til dere? :!:

Kan ikke regnes? Hva slags påstand det.

I følge logikken hans kan ikke spillere som har vært skadet lenge regnes med på listen over skadede spillere. Jadda..

Lenke til kommentar

Tippet vel 2 - 1 til Bayern i tippetråden og fikk riktig. Jeg hadde følelsen av at vi ikke skulle slå det tyske storlaget på Allianz Arena. Robben når mest sannsynlig returoppgjøret og da er vi avhengig av bedre spill. Det siste målet er det Evra som gjør en dårlig jobb til sist da det ser ut som han vil vende med ball i stedet for å kline den til blokksberg. Vi gjorde tidvis god jobb i å holde Ribery rettvendt, men mannen er en magiker uten like og når han vendte vekk Neville fra det kunst på høyt nivå, det er heller ikke noe minus for Bayern at han kriger bakover.

Vi gjorde en dårlig kamp rent spillemessig, men resultatmessig kan man ikke komme til München og forvente mer enn dette. Vi hadde en strålende keeper som holdt oss inne i kampen og nå må vi gjøre jobben hjemme på drømmenes teater. Bayern München er ikke et lag å kimse av, de har det dødeligste paret med vinger, flere gode spisser og en av verdens tre beste høyrebacker. Nå er vel Schweinsteiger tilbake til kampen på Old Trafford og da har vi enda en trussel vi må håndtere.

Hvis Rooney når tilbake til kampen er vi avhengig av at han setter sjansene sine. Det vil også bli enormt viktig å utnytte rommet bak Robben/Lahm (regner med Robben når OT-oppgjøret) da Lahm er blant verdens mest offensive backer, og passe på at Ribery og Robben ikke får vende opp og når de gjør det så må vi for all del ikke la de få tid og rom til å slå ballene der de vil, men Bayern spilte hjemme nå og jeg forventer helt klart at vi skal ha ballen en god del mer hjemme.

Rio, Wazza, Nani og VDS er de eneste som kan være fornøyde med seg selv etter dagens kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...