Gå til innhold

Kamptråd - Bayern München vs Manchester United

Latias

Bayern-United  

52 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdinand
      0
    • Evra
      0
    • Carrick
      0
    • Scholes
      0
    • Fletcher
    • Nani
    • Rooney
    • Park
    • Valencia (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
    • Giggs (innbytter)
    • Ingen
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja.
    • Nei.
    • Passe.
    • Er ikke United-supporter, så er helt klart fornøyd.

Anbefalte innlegg

Bullshit Bullshit Bullshit!!

Hvilken taktikk hadde vi til denne kampen?

La Bayern leke ball i hatt rundt vår 16 meter i 90 minutter?

Satan jeg er forbannet nå!!

Rooney toppet jo hele den fitte-miserable-kransekaka!

Hvis Rooney er skadet til Chelsea kampen gidder jeg ikke se engang!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

faen! satt å så kampen på stream, det var ikke klokke på steamen min, så jeg gikk inn på livesentret til nettavisen så ser jeg at det står 2-1. :blink: jeg skjønner ingen ting. 5 sek etterpå stormer Bayern lett igjennom forsvaret våres og skorer. :realmad:

Lenke til kommentar

Det med Rooney bekymrer ja. Kampen var da bra den, ikke noe galt der

Vi blir skampult opp etter veggen av Bayern. Allikevel har vi et helt fantastisk 1-1-resultat i lomma, men forsvaret velger altså å bare kaste det til helvete. Har vi en Rooney-skade på toppen av det hele kan det se ut som sesongen vår endte nå.

Evra gjorde det sikkert med vilje

Lenke til kommentar

Sluttminuttene holdt på å ta pusten fra meg. Gleder meg at Bayern tok kampen, men kjipt for utd-fansen mtp. Rooney, om det skulle vise seg å være en lengre skade. Så dog kun ut som overtråkk, så da er han nok klar til helga.

Lenke til kommentar

Det så ikke så ille ut når Rooney tråkka over, da.

Hvis du så situasjonen så tråkker han ikke over. Det virker veldig tydelig at det er noe som "går galt" i ankelregionen av foten. Mest sannsynlig har han strekt eller slitt av et leddbånd e.l.

Blir spennede å se, men jeg fryker et lengre skadeavbrekk.

Lenke til kommentar

Om dere skulle ha Rooney ute mot oss er det uansett bare rettferdig. Vi har Ivanovic, Cole, Essien og Bosingwa, hvorav minst tre er soleklare førstevalg i sine posisjoner.

Føler litt skadefryd, men ikke like mye som jeg hadde trodd. Håper ikke han er mer skadd enn noen uker i hvert fall, for VM sin del.

Lenke til kommentar

Det så ikke så ille ut når Rooney tråkka over, da.

Hvis du så situasjonen så tråkker han ikke over. Det virker veldig tydelig at det er noe som "går galt" i ankelregionen av foten. Mest sannsynlig har han strekt eller slitt av et leddbånd e.l.

Blir spennede å se, men jeg fryker et lengre skadeavbrekk.

Hmmm. Ok. Så bare én replay, men der så det ut som han tråkka over.

Lenke til kommentar

Nei, Dette var ikke helt hva jeg sog for meg for en halv time siden. Det blir så skuffende når det skjer på overtid.

Og vær så snill og være ok Rooney. Jeg skulle gjerne ha tatt skaden for deg.

Om dere skulle ha Rooney ute mot oss er det uansett bare rettferdig. Vi har Ivanovic, Cole, Essien og Bosingwa, hvorav minst tre er soleklare førstevalg i sine posisjoner.

Føler litt skadefryd, men ikke like mye som jeg hadde trodd. Håper ikke han er mer skadd enn noen uker i hvert fall, for VM sin del.

Vi spilte nesten to måneder med 2 eller 3 forsvarsspillere. Og vi har allerede Owen og Hargreaves ute

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...