Gå til innhold

Kamptråd - Bayern München vs Manchester United

Latias

Bayern-United  

52 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdinand
      0
    • Evra
      0
    • Carrick
      0
    • Scholes
      0
    • Fletcher
    • Nani
    • Rooney
    • Park
    • Valencia (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
    • Giggs (innbytter)
    • Ingen
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja.
    • Nei.
    • Passe.
    • Er ikke United-supporter, så er helt klart fornøyd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var parabolen koblet opp mot HD-PVR'en, og viasat HD testkjørt. FY F... for et bilde!

Etter hva jeg kan se så er det vesentlig bedre bildekvalitet på HD-boksen til viasat enn canal digital kabel-tv sin hd-boks..(har begge)

Gleder meg til kamp :D

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Alastor: Har du ei rik sugarmomma som spytter inn cash til fotballen? Kunne solgt en av nyrene mine for det samme oppsettet i kveld.

Min plan var flatfylla, men nok engang blir det jeg som må kjøre. Ettersom jeg er den eneste på død og liv som MÅ se denne kampen, blir det brukt mot meg på et taktisk nivå verden knapt har sett maken til. "Neeei, tenker jeg ser den hjemme på pcen jeg, er så kjedelig å ikke kunne drikke" Eller hva med "Er ikke så keen på å kjøre ass, har lite benispenger igjen og tanken er på tomgang." "Kjipt å la BMW'n stå ned i slumstrøket der, kjører du eller? Ellers dropper jeg det tror jeg... ikke for å være fitte altså, du skjønner?"

ARGHBLARGHDE. Å se slike kamper edru er mer vondt enn det er gøy.

Lenke til kommentar

Under ein time til oppmøte hjå nokre kameratar for forsøk på å få ordna OnDemand på ein skikkelig måte. Puben vi skulle sjå kampen på, har vel ikkje klart å fikse Viasat Fotball og viser ikkje kampen likevel, viser det seg. (Kunne ikkje dy meg)

Håper vi får til spelet vårt i denne kampen og tek kontroll frå start. Det blir nok vanskeleg på bortebane i kveld, men vi har alle mogelegheiter til å få eit meget godt utgangspunkt framom kampen på Old Trafford neste veke. Reknar med at vi stiller med ein spiss i kveld og at vi fort kan få sjå Park i den rolla han hadde mot Milan og Liverpool. Ser vel også på det som mest truleg at vi stiller med både Fletch og Carrick sentralt, men er usikker på om det blir både Valencia og Nani, eller om ein av dei blir valt vekk.

Vi er temmelig heldige om verken Robben eller Ribery kan spele, og med Schweinsteiger ute med suspansjon i denne kampen, så har vi forutsetningar til å få eit temmeleg bra utgangspunkt etter denne kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...