thyes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Nå er det slik at jeg og dama har vært sammen ett år snart Det er litt sykt å tenke på igrunn, tida har gått fort. Uansett så vil jeg overraske henne med noe fint, men er ikke helt sikker på hva. Hun syntes julegaven jeg kjøpte til henne var altfor dyr, ei Calvin Klein klokke til 2200. Jeg syntes ikke det, fikk ei grei novemberlønning, så what the hell ^^ Nå er det litt mer magre tider på pengefronten, så noe til den prisen har jeg ikke råd til. Vi møttes i påsken i fjor, og ble sammen et par uker senere. Jeg lekte litt med tanken på å få tak i det største påskeegget jeg kunne finne, fylle det med snacks og snop, og "gjemme" gaven inni der. Tror det ville framkalt et lite "naaaaaw!" Problemet er bare hva. Hun er ikke særlig opptatt av smykker og sånt, og armband fikk hun til bursdagen. Jeg vil kjøpe noe fint, men samtidig noe som ikke er så veldig dyrt. Kanskje noe i 1000 kroners klassen. Noen tips? Lenke til kommentar
thyes Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 undertøy Bra hva ? Blir vel mer en gave til meg, det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå