Mellom rom? Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei Har akkurat fått meg en splitter ny PS3 fra service (=40gb versjon). Problemet er at når jeg setter inn den gamle hardisken (250gb) med alle spill data på osv, vil den reformatere den. har oppdatert ps3 til siste firmware. Hvordan beholder jeg dataene på 250gb disken? Mvh Ruben Hertzberg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Eg har ikke helt peiling, men kanskje du må legge det du har over på en ekstern harddisk, formatere den du har alt på og så legge det over etter formateringen. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Eneste muligheten er hvis du har tatt backup før du leverte inn. Evt få ta k i den gamle maskina å ta backup. Det er ikke mulig å sette inn ny hdd eller hdd fra annen ps3 uten å formatere først. Dette har vært fortalt i flere tråder tidligere. Så har du ikke backup må du nok starte med blanke ark. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ett spørsmål, noen tips til hva eg kan ta backup på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå