RandiA Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Den var morsom, kaian, så vårlig ut den der ja.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Helt klart et vårtegn. Hva skjer når en slår på det lyset. Kan vi håpe på en eksplosjon? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Vel - du har/får grønt lys, i alle fall! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 1. april: Dæven, hvor er solbrillene... 3. april: Svært linjelekkert. Strengt geometrisk og minimalistisk, kan like sånt. 4. april: Rorkultent gjort. 6. april: Den der har jeg aldri tenkt på som motiv. Bra sett og utnyttet. I dag: Den pæra er ikke moden. La den henge litt til. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Øyh! Hva har skjedd her? Med den friske grønnfargen tenkte jeg umiddelbart at verdenen inne i lyspæren var Jean-Pierre Jeunets svar på Horton hears a Who.. Ellers - flott øye for spennende detaljer! Den første er virkelig flott! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Takk skal dere ha for hyggelige meldinger! Lyset har ikke helt kommet på enda, på den annen side er ikke jula helt over enda heller: Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du har virkelig blikket for bakgrunner! Begge de to siste er interessante nok selv om vi begrenser oss til det som er innenfor fokusplanet, men måten du komponerer motivene inn i skygger og teksturer er helt eksemplarisk! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Du har virkelig blikket for bakgrunner! Begge de to siste er interessante nok selv om vi begrenser oss til det som er innenfor fokusplanet, men måten du komponerer motivene inn i skygger og teksturer er helt eksemplarisk! Wow, -takk! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du har virkelig blikket for bakgrunner! Begge de to siste er interessante nok selv om vi begrenser oss til det som er innenfor fokusplanet, men måten du komponerer motivene inn i skygger og teksturer er helt eksemplarisk! Enig. Jeg må prøve å ta lærdom av denne tråden, da dette er langt i fra det jeg er best på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå