kaian Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Bruker: kaian Utfordring: details - shmetails Deltakernivå: Kandidat Utstyr: E-P1 og det jeg har av utstyr Tilleggsutfordring: nei Detaljer. Forsøksvis løsrevne detaljer, helst i en overraskende kontekst, men det er ikke noe krav. Endret 10. april 2010 av kaian Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) 1. april: Toppen av lyskastermast, mot solens glitter i sjøen, morgen i Fredrikshavn, fra dekk 9 på danskebåten Endret 2. april 2010 av kaian Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Morsomt - satt og myste i motlyset her jeg satt. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nesten for skarpt, men me like! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Henleder tankene på en varm sommerdag hvor solen speiler seg i azurblått hav Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Skikkelig tøft bilde - håper bare skjermen min ikke har fått varige mén Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Takk for kommentarer! Tomsi: azurblått hørtes deilig ut, men der og da var det lite som tilsa en dukkert... Jeg fikk nesten kattunger 3. april Det gjelder å ta tak i utfordringen. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Dette likte jeg. Tok meg noen sekunder før jeg så hva det var. Kanskje litt bevegelsesuskarpt? Gleder meg til å se mer. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nok et stilig bilde, flott gjort Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 3. april Det gjelder å ta tak i utfordringen. Du verden, den ble ganskje spesiell ja... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det gjelder å ta tak i utfordringen. Jeg gleder meg til Trondster tar tak i det ordspillet. I mellomtiden konstaterer jeg at også dette var særdeles "pleasing to the eye". Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Og tak til deg også, Anew - men det er ikke lett å finne noen passende linjer - det er ikke så mye som rimer på takstein.. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Så mange slags tak til alle sammen Her to detaljer: seilbåt til venstre, ror til høyre Noen ganger kan detaljer være skikkelig irriterende, selv om de ikke er der. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Bra start på festen! Liker spesielt de semi-abstrakte taksteinene og de sterke fargene på dagens. Får litt filmfølelse av bokehen på det siste. Ser frem til flere shmetails Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Kanskje litt bevegelsesuskarpt? Gleder mg til å se mer. Ja, det er nok det. Takk :o) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Sterk åpning. Lyskasteren i havet var lekker. Flotte taksteiner. Meget iøyenfallende. Og jammen meg ble man varmet med litt farger på det siste bildet også. Lover bra! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Noen dager er der bare for å vise at de andre dagene ikke er så ille Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Stopp verdenen, jeg vil av? Ja, noen dager slik. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Og litt av en fargeklatt var det Lenke til kommentar
kaian Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Det grønnes Endret 9. april 2010 av kaian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå