Gega Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg er helt imponert over hvor negative folk er, dømmer en telefon nord og ned lenge før den er kommet på makedet, hverken bilder eller at operativsystemet er prøvd...stikk huet i sanden litte grann, det finnes andre telefoner enn den DU selv eier....bare for å ha sagt det så har jeg ikke Nokia selv, har hatt SE telefoner for det meste og nå har jeg Iphone 3GS... Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 hax2010. Den ser ut som en sony e som kom ifjor og den ble ikke en flopp. De fleste syntes faktisk designet var sprekt.. Mener dog de kunne spart seg for å rippe andres design Lenke til kommentar
Oslo4 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det er jo veldig dumt å putte 12 MP på et kamera med så liten brikke. Bildene blir jo dårligere jo mer pixler etter rundt 3-4 MP når brikken er så liten. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kan noen fortelle meg hvilket design denne har kopiert, og hva som er likhetene? Da mener jeg bortsett fra tre taster i front, stor trykkskjerm og kamera på baksiden, selvfølgelig. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Så akkurat 3 "nye" videoer på mobilen.no, dette blir nok min neste mobil. Har nå X6 32 GB som jeg er strålende fornøyd med, men blir nok et bytte allikevel. Får kanskje se an ryktene om N9 først, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg