Gjest Gutt_18 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei. I går menst jeg satt med PCen begynte plutselig jeg å få hodepine i venstre side av hodet, og synsfeltet mitt ble begrenset, måtte lese ting om igjen 1-2 ganger og se helt direkte på det. Ble og litt forvirret og ikke minst livredd. Det var borte etter en kort stund. Hadde ingen problemer med å snakke eller å forstå skrift, bare dårlig fokusert på å lese ting. Trudde først det kun være TIA, men hadde ingen lammelser eller noe som hindrer motorikken på min noe som helst måte. Foretok noen øvelser menst det skjedde som f.eks løfte begge armene og smile for å sjekke om det var skjeivt, men det var helt normalt. Kun litt forvirret og begrenset synsfelt. Har blitt diagnosert med migrene før, og at det muligens kunne være et migrene anfall, har fremdeles hodepine. Snakket med lege, men hun hadde lite grunn til å tro det var TIA eller noe lignende pga av alderen min (18). Fikk ikke noe konstant svar der heller, så er fremdeles ganske redd for hva det var. Var en ganske grusom opplevelse og vil helst ikke oppleve det igjen. Så jeg lurer på om dere har noen forslag til hva det kan være? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_18 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er ikke flau over lørdagen min på dansegulvet, tviler på det er fylleangst. Men var ganske redusert igår ja, visst det har noe å si. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hodepine ser ikke ut til å være et symtom på TIA. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_18 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Godt å høre, hodepinen er ikke kraftig, legger helst merke til den når jeg hoster. Vet at rødvin kan være en utløsende faktor for migreneanfall, aldri mer rødvin på meg. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Lurer på om jeg har hadd noe lignende :o Håper det er migreneanfall jeg har fått. Deler av synet ble uklart(spesielt skarpsynet) og når det gikk over fikk jeg en sinnsyk hodepine som varte i 4-5 timer inkludert oppkast mot slutten. <- Er det migrene? En annen gang så ble jeg bedøvet i leppa og deler av ansiktet. Helt lik tannlegens bedøvelse nesten. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Høres ut som det ja, MongoMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå