Coolbreeze Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hey! jeg har hatt min xps 1530 en god stund nå og den har vært igjennom mye. for to dager siden spilte jeg spill, pcen gikk helt fint. så igår bestemte den seg plutselig for å starte å overopphete. temperaturene ligger på: gpu: 90-101 C HD0: 40 C Temp1: 79 c CORE 0: 85 C CORE 1: 85 C Er dette galt? på disse nivåene gjør jeg egentlig ingenting annet enn å spille av musikk og være på nett. jeg har prøvd programmet 18kfanGUI men det har ikke funket. har sett på andre lignende tråder på forumet men ser ingen som ikke får igang viften ordentlig. og foresten før kunne jeg kjenne luft komme fra under pcen. nå kjenner jeg ingenting. akkurat som viftene er helt av. har vurdet å skru opp å se om det er noe galt inni, er dette en god ide? takk for svar! Lenke til kommentar
Coolbreeze Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 det virker ikke som viften øker hastigheten når det trengs iallefall som får pcen min til å skru seg av... Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Rensk den for støv. Dette skal man gjøre flere ganger i året. Kan sikkert også være på tide å skifte kjølepasta. Lenke til kommentar
Coolbreeze Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 var visst en plastikk bit der inne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå