Gå til innhold

Recovery Program som kan brenne ut recovery Plater.

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har netopp kjøpt windows xp. jeg hadde vista før. når jeg instalerte xp gikk alt bra. instalerte driverne og oppdateringer. men jeg skal brenne ut recovery plater, og det programmet som var på min pc da jeg kjøpte den, den passer bare med vista. så jeg lurer på om det er noen som vet om et bra program som er lett og bruke. og som kan brenne ut recovery plater, i tilfelle jeg får feil på xp. hjelp ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å brenne plater er noe tungvindt og upålitelig. Mye enklere å bruke eksterndisk.

hei du. eg har en ekstern harddisk på 465 gb. men det er filmer og noe annet på den, det er brukt 53 gb, må eg slette alt det før eg kan bruke den til recovery, ? kordan skal eg ta kopi av windows å sette den inn på ekstern harddisk ?

Lenke til kommentar

Bruk bare et av de programmene jeg nevnte og ta en backup til fil på den eksterne disken.

Om du vil ta backup av den nye installasjonen din til DVD'er i stedet er det ikke så mye data og bør få plass på 2-3 plater om du ikke har installert for mye programmer.

Endret av Ned Flanders
Lenke til kommentar

Bruk bare et av de programmene jeg nevnte og ta en backup til fil på den eksterne disken.

Om du vil ta backup av den nye installasjonen din til DVD'er i stedet er det ikke så mye data og bør få plass på 2-3 plater om du ikke har installert for mye programmer.

instalerte xp i går e ikke så mye programmer. men har norton ghost.... skal bruke den, kan eg sette dem direkte te dvd plater ?

Lenke til kommentar

instalerte xp i går e ikke så mye programmer. men har norton ghost.... skal bruke den, kan eg sette dem direkte te dvd plater ?

Dette forp**** forumet er så tregt at jeg ikke får svart, det går kanskje bedre nå.

Jeg har nok forledet deg litt for jeg kjører Norton Ghost 15 på denne PC'en og så vidt jeg kan se i farten er det ikke mulighet for å brenne til CD/DVD.

Acronis TrueImageHome har støtte for CD/DVD/BluRay. Ellers kan du bruke backupprogrammet som er del av Nero om du allitevel bruker det som brenneprogram.

Endret av Ned Flanders
Lenke til kommentar

Dette forp**** forumet er så tregt at jeg ikke får svart, det går kanskje bedre nå.

Jeg har nok forledet deg litt for jeg kjører Norton Ghost 15 på denne PC'en og så vidt jeg kan se i farten er det ikke mulighet for å brenne til CD/DVD.

Acronis TrueImageHome har støtte for CD/DVD/BluRay. Ellers kan du bruke backupprogrammet som er del av Nero om du allitevel bruker det som brenneprogram.

;) når eg har brent filene til dvd plata kan eg ta å sette datan til fabrikstandard ellr ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...