Januar333 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei, er snakk om en husstand som ikke får adsl. mens naboen som han har fri sikt til har det, det er snakk om ca 1km. Er det mulig uten alt for store investeringer at de kan dele internett? hvis så hva slags produkter anbefalles? jeg tenkte litt på 2 stk Linksys WRT54G og en eller annen retningsbestemt antenne eller trenger man 2 slike antenner? Har ekstremt lite peil på dette så trenger tips Er i hovedsak internett som skal deles ikke hele nettverket og gjerne noe brukervennlig og stabilt uten og drive en uke med oppsettet Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 http://www.signalforsterker.no/product_info.php?products_id=127 Går lett 1 km! Har testa sjølv. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 trenger jeg det dere for 1km? tenkte på noe mere rimelig. ang slikt utstyr vil locostation klare distansen? og er det bare og koble den ene til lan porten på den ene routeren og den andre på wan på den andre så er det oppe å gå? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 To stk Buffalo WHR-HP-G54 med DD-WRT med 70mW effekt, og to rimelige yagier (se signaturen min). Den ene Buffaloen som aksesspunkt (trådløsrouter) og den andre som client_bridge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå