Shibb Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 har lett overalt i byen min, var i sverige forrige helg å lette også. men finner ingen ordentlige hullete bukser for menn! tenker lyse, bleke bukser med hull nedover, helst avlange. er noen jeg har funnet, men det er bare små hull, og ikke fler enn 2-3 per ben, jeg tenkte endel fler. noe i denne fargen: http://www.devilwear.co.uk/store/jack-jones-stan-nico-twisted-396-jeans-p-66176.html vet noen om noe på nettet? takk Lenke til kommentar
Shibb Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 har lagd hull i noen jeg har selv og, det blir helt greit. men hadde vært fett å funnet ett par på nettet og bestilt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Løsning: Kjøp et par bukser av rådenim. Gå med de i kanskje to år til de er skikkelig lyse og slitt helt perfekt. (På dette tidspunktet kan du jo også vurdere å beholde de slik de er, sikkert mye penere, og du kommer vel til å endre smak etterhvert) Finn en vinkelsliper og sandpapir, puss og lag hull til du oppnår ønsket resultat. Vinkelsliperen bruker du sidelengs slik at den såvidt kommer nær, kanskje med en 25-30° vinkel langs horisontalplanet. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Løsning: Finn en vinkelsliper og sandpapir, puss og lag hull til du oppnår ønsket resultat. Vinkelsliperen bruker du sidelengs slik at den såvidt kommer nær, kanskje med en 25-30° vinkel langs horisontalplanet. Dette gjorde jeg. Kjøpte noe billige jeans på Dressman, og grunget de skikkelig opp i garasjen. Resultatet ble faktisk skamfett, om jeg får si det selv. Eneste blooperen var at jeg eksperimenterte med litt klor nederst på ene leggen, og det ble ikke helt bra. Hold deg unna klor med mindre du vet hva du driver med, så bør du få til det der helt fint Hvis du gjør dette rett, kan du få jeans akkurat slik du selv vil ha dem. Jeg har kjøpt en god del jeans for rundt 1200 spenn stykket, og dette blir dyrt i lengden. Tror jeg skal prøve meg på dette igjen snart Lenke til kommentar
Shibb Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 haha, men er ikke helt klar for å gå med de i 2 år. vil ha NÅ! men ja, løsningen er vel egentlig å lage hullene selv regner jeg med.. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Hvis du har mye penger og absolutt må ha merkeklær, kan du ta en tur innom http://www.stayhard.no/. Her er kanskje noe ala det du leter etter. Mye kult der, men prisen er mildt sagt drøy. Lenke til kommentar
Shibb Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 merke er faktisk ikke så viktig, mye mer klar for å finne noe "unbranded" og kjøpe 3-4 stk. har lett på ebay osv men ikke funnet så mye. en kamerat kjøpte en levis bukse i statene som var jævli kul, og de er jo ikke så dyre i usa Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Bærum ringte fra 2005. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Bærum ringte fra 2005. :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Bærum ringte fra 2005. Haha, tenkte det samme. Lenke til kommentar
Shibb Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 haha, er vel mer positivt å kjøpe noe som var populært for 5 år siden enn å følge dagens mote slavisk. driter i hva du syns, og alle andre egentlig. kjøper akkurat de plaggene jeg har lyst på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 De færreste her inne følger dagens trender slavisk. Lenke til kommentar
Shibb Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 det var ikke poenget mitt vet du om noen sider thrice? eller er det bare bs? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Hehe nei, gjør ikke det gitt. Gikk tross alt av moten i 2005 Har faktisk ikke sett slikt på flere år, så tror du må lete litt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har ikke mye kjennskap til Ed Hardy, men de kan vel kanskje ha noe? Typisk Ed Hardy-greier ihvertfall Lenke til kommentar
Shibb Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 ed hardy har jo bare fæle tigere og roser og skjelletthoder på buksene sine, fysj! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Nettopp, det passer fint til et så harry plagg som en lys hullete bukse. Lenke til kommentar
Shibb Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 så jeg skal ha en ed hardy bukse med tiger på til en lys hullete bukse? jeg vet ikke hvor du bor. men her er det hvertfall vanlig med en bukse på om gangen! gå å hate ett anna sted, spørte aldri om meninga di. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Sa jeg noe sted at du skulle ha på to bukser? Nei. Jeg sa at noe så harry som Ed Hardy passer fint til noe så harry som lyse hullete bukser. Mao at du like greit kan kjøpe en bukse som BÅDE er Ed Hardy, og lys og hullete. Sånn bare for å kjøre harry-imaget helt ut liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå