Dufen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hadde jo ikke lyst å ha noen dame, men har funnet en som er verdens herligste... :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 Lenke til kommentar
wizay Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ingen bilde, ingen kjæreste Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 screenshot or it didn't happen tits or GTFO etc Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Hehe, screenshot... Har dere dame som snakker DET språket? 10. prestige MW2 og Endgame WoW er over for min del Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 That's what YOU think. Nå må du være følsom og omtenksom hele tiden i stedet. Du blir nok lei og kommer tilbake til WoW snart. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gratulerer! Akkurat samme skjedde med meg i høst! Nå er det dessverre slutt, men jeg er fortsatt WoW-fri Har ingen planer om å returnere heller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Og her trodde jeg noen hadde byttet kjønn til dame, noe som ville være et mye bedre og mer unikt gledesutbrudd Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Hun er vel pen? Hva er det for spørsmål? Hun er rett å slett Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jo, for hvis du har fått deg dame, men hun ikke er pen, så er det slettes ikke noe gledesutbrudd. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Gi fyren en sjanse da folkens haha har hørt wow er veldig avhengighetsskapende som røyk, så når du har begynt er det vanskelig å slutte! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Hehe, ikke no stress. Var faktisk litt lei WoW før jeg traff hu... Man dinger 80 med ny karakter og så RETT inn i ICC etter LITT heroicgrinding så har man en million i GS etter et par uker... Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dama som spiller wow ftw!? and gz:D Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Dama som spiller wow ftw!? and gz:D Ty ty Hehe, nei hu hadde ikke høøørt om WoW engang De andre som er i guildet mitt er dog mange som er gifte og mange som er kjærester, folk som om du hadde møtt de på gata så hadde du aldriiiii trodd de gama WoW Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hehe, nei hu hadde ikke høøørt om WoW engang Hu er blond altså? Kødda Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gratulere, nyt det mens du kan.. Du kommer til og bli fort lei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå