Malvado Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Når jeg nylig satt og skrev i GF100 tråden kom jeg bort i et irriterende problem, all det jeg skrev ble uformatert og til en sammenhenge tekstblokk. Hver gang jeg gikk inn i innlegget og prøvde å redigere dette manuelt (legge til linjeskift etc) så ble disse fjernet ved lagring. Ekstremt irriterende og jeg kan ikke helt se hva som er årsaken til dette. Dette er innlegget det er snakk om : http://www.diskusjon...entry15431219 . Og det skjer her også. Edit : Løst! Problemet lå i nettleseren faktisk, noe som ikke var helt lett å vite hvorfor, men ved å fjerne infokapsler og cache gikk det fint å skrive på nytt igjen her. Endret 29. mars 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Dette forumet er for diskusjon om høve som gjeld spesifikt for dataforumet. Tekniske feilmeldingar som denne skal i trackeren/tilbakemeldingssentralen, so lag ein tråd der. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Saken er uansett løst ser det ut til, så jeg stenger denne . Cachesletting er en vanlig bugfix forresten, sært men det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg