Gjest gutt 1992 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei. Jeg er sammen med ei jente jeg liker veldig godt. Har vært i lag i over 3 måneder, og det har ofte vært veldig bra mellom oss. Men nå har jeg en skikkelig dårlig følelse. Vi har hatt noen diskusjoner mens vi har vært i lag, på grunn av at jeg synes vi ikke er nok sammen. Ofte når vi skal finne på noe og har avtalt det, kommer hun med unnskyldninger i siste liten, og sier hun ikke kan. Hun er veldig lett å få tak i og snakke sammen med ellers, men hver gang vi skal finne på noe, så virker hun plutselig uinteressert i å prate, og noen ganger nesten litt trist. Jeg får så rar og ekkel følelse, for hun virker alltid så interessert og sier hun er kjempeforelska og ting går egentlig bra, men når vi skal møtes.. Vi har som sagt diskutert noen ganger, der jeg har sagt helt ærlig hva jeg føler. Begge har blitt veldig triste av diskusjonene, men hun innrømmer selv at hun ikke har prøvd nok og at hun skjønner hva jeg mener. Likevel fortsetter hun med akkurat det samme, bare ignorerer meg når vi skal til å treffes. Hvis jeg spør om hun har lyst å komme bort en kveld, og hun sier ja, så skjer det alltid et eller annet som gjør det kjempevanskelig. Jeg forstår at det noen ganger kan være vanskelig å få tid til hverandre, men det kan ikke være sånn hver gang. Noe som også er trist, er at hun nesten aldri spør om vi skal finne på noe. Og hun har aldri invitert meg hjem til henne, og vi har aldri vært i sentrum sammen eller på kino. Har kun gått turer eller vært hos meg. Jeg har sagt dette til henne, og hun er helt enig, og sier det er dårlig gjort av henne å ikke invitere meg bort. Men hun har fremdeles ikke gjort det, og det sårer meg bare mer og mer for hver dag. Vi har snakket så mye om dette, og hun må skjønne hva jeg mener. Jeg har vært så ærlig med henne, og sagt hva jeg føler. Men nå forrige gang når hun skulle på besøk en kveld, så skjer akkurat det samme. Denne gangen bestemmer jeg meg for å "hjelpe" henne litt, og prøve å få ting til å skje. Likevel bare totalignorer hun at hun skal bort, og sier ingenting om det. Etter at jeg maser litt og det nesten blir en ny diskusjon, komme hun bort. Men hun finner ikke ut av det før halv ti om kvelden, og da er jo mesteparten av kvelden borte.. Det er kjempekoselig å være med henne, men jeg føler jeg begynner å bli skikkelig lei av alt maset som skjer når vi skal møtes. Jeg er to år eldre, men hun er ganske moden for alderen så tror ikke det er så lurt å "skylde" på det. Sorry for rotete innlegg, men var litt vanskelig å skrive. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei. Prøv å ikke gjøre noe en stund framover. Få hun til å ta initiativet litt også. Prøv å ikke være for masete. Ikke spør flere ganger hvorfor eller press henne til å få tid til ting. Hvis du kan be henne over en helg gjerne to eller tre dager i forveien så dere kan gjøre noe hele dagen. Hvis hun da sier ja, og kommer med en nei i siste liten ligger du lavt helt til hun gjør noe igjenn. Fortsetter hun sånn viser hun ingen interresse i det hele tatt. Da er det ikke noe vits i å fortsette. Men selvfølgelig, det kan være grunner bak det også. Hvis hun ikke kan fordi foreksempel hun hadde en avtale med en veninne før deg som hun hadde glemt, så er det en forferdelig dårlig grunn. Det skal ikke godtaes mer enn noen ganger. Jeg vet ikke hvor gammel dere er eller hvor langt dere bor fra hverandre heller, og det spiller en stor rolle. Det virker i alle fall som at hun liker deg utifra det du skrivre. Hvis ikke hadde hun nok gjort det slutt for lenge siden. Håper det blir bedre:) Lenke til kommentar
Gjest gutt 1992 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei. Prøv å ikke gjøre noe en stund framover. Få hun til å ta initiativet litt også. Prøv å ikke være for masete. Ikke spør flere ganger hvorfor eller press henne til å få tid til ting. Hvis du kan be henne over en helg gjerne to eller tre dager i forveien så dere kan gjøre noe hele dagen. Hvis hun da sier ja, og kommer med en nei i siste liten ligger du lavt helt til hun gjør noe igjenn. Fortsetter hun sånn viser hun ingen interresse i det hele tatt. Da er det ikke noe vits i å fortsette. Men selvfølgelig, det kan være grunner bak det også. Hvis hun ikke kan fordi foreksempel hun hadde en avtale med en veninne før deg som hun hadde glemt, så er det en forferdelig dårlig grunn. Det skal ikke godtaes mer enn noen ganger. Jeg vet ikke hvor gammel dere er eller hvor langt dere bor fra hverandre heller, og det spiller en stor rolle. Det virker i alle fall som at hun liker deg utifra det du skrivre. Hvis ikke hadde hun nok gjort det slutt for lenge siden. Håper det blir bedre:) Tusen takk for svar. Jeg prøvde å ikke gjøre noe forrige uke, og det endte med at vi ikke møttes i det hele tatt. Så jeg spurte på lørdag om hun ville komme bort, og da sa hun at hun kunne, hun måtte bare avlyse en avtale med ei veninne. Men så senere på kvelden sier hun at hun ikke har bestemt seg, og at hun ikke har avlyst enda. Det ender opp med at vi krangler, og at hun kommer bort til slutt. At hun sier hun har hatt en avtale med veninne og glømt det, og bruker det som unnskyldning, det har skjedd flere ganger. Jeg er født i 92, hun i 94. Bor ikke mer enn 1km fra hverandre, maks. Det er derfor dette er så rart. Jeg har prøvd å ikke mase på henne, og hun har sagt selv at jeg ikke maser. Men hun sier så ofte nei når jeg spør, og det er alltid jeg som må få ting til å skje når vi skal finne på noe, ellers så ender det bare opp med at hun blir hjemme eller noe. Hun har sagt vi må tilbringe mye tid sammen i ferien. Skal jeg bare vente på at hun spør meg nå da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ta det som en advarsel, da det skjedde med meg ble det slutt etter en måned Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Been there, done that. Hun skal sikkert være litt dominerende. Bare gi faen i ho en stund, så kommer hun nok tilbake. Hvis ikke ville jeg bare gitt helt faen i ho... Lenke til kommentar
Gjest gutt 1992 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Det er det som er så rart, at det har egentlig hvert sånn helt siden vi begynte å snakke, for mange måneder siden. Hun vil bare ikke møtes.. det er så rart synes jeg. Hun skriver ofte til meg at jeg her så herlig og sånn, Jeg har egentlig ikke lyst å gi faen, for jeg vet ikke om det vil bli bedre av det. Og hun skjønner hva jeg mener om dette, og sier hun er så lei seg for at hun ikke har spurt mer og fått mer tid til meg, men likevel gjør hun ingenting med det. Og jeg vet hun har tid, hun er da ikke i jobb eller noe. Og nå er det til og med ferie, og det skjer ikke noe.. Jeg lurer virkelig på hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Gjør deg kostbar... Sånn som jeg har forstått de så liker ikke jenter at ting kommer for lett. "Jeg har egentlig ikke lyst å gi faen, for jeg vet ikke om det vil bli bedre av det." Du vet jo ikke om det blir bedre hvis du ikke gir faen heller.... Prøv å gjør deg kostbar over lengre tid... Ikke ta så mye kontakt, og ikke spørr om dere skal finne på noe... Lenke til kommentar
Gjest gutt 1992 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvor lenge skal jeg vente da? Hun har sagt vi skal finne på så mye i påskeferien, det er liksom nå vi har tid til hverandre. Og viss hun ikke spør, hvor lenge skal jeg vente, og hva skal jeg si? Burde jeg da slå opp, eller fortsette å gi henne nye sjanser? Det er det som gjør det så vanskelig, for hun sier jo seg enig selv. Men gjør ikke noe med det. Men ok, jeg prøver å gi litt faen de neste dagene.. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Prøv gjennom påskeferien. Så sant hun ikke skal vekk eller noe, bør hun på ett eller annet tidspunkt ha tid til å være med deg. Hvis hun da er interessert i å være med deg, bør hun kunne ta kontakt. En dame som hele tiden har unskyldninger for å ikke være med deg, og ikke tar kontakt selv er slik jeg ser det veldig usikker på seg selv eller ikke veldig interessert. Vet da ikke om hun går under første kategorien, og gjør hun det stiller ting seg litt annerledes! Lenke til kommentar
Gjest Stålvaier Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Noe lignende skjedde med meg. Gikk i to måneder å ventet som en idiot på at hun skulle bli "frisk" nok til å møte meg (hun var deprimert og stengte seg fullstendig inne). Endte med at hun gjorde det slutt. Hun hadde mistet følelsene for meg for lenge siden. Jeg ville spurt henne rett ut om hun er usikker på følelsene sine. Lenke til kommentar
Gjest gutt 1992 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Vi var ute i går veldig lenge. Det var så utrolig koselig. Det var hun som spurte også. Likevel er vel det jeg venter på at hun skal invitere meg hjem til henne. Hun skal vekk nå i slutten av ferien, men før det burde hun ha tid. Og siden hun har sagt vi skal tilbringe så mye tid sammen i ferien, syns jeg vi burde få til det. Da tror jeg at jeg bare fortsetter å vente på å bli spurt. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Vi var ute i går veldig lenge. Det var så utrolig koselig. Det var hun som spurte også. Likevel er vel det jeg venter på at hun skal invitere meg hjem til henne. Hun skal vekk nå i slutten av ferien, men før det burde hun ha tid. Og siden hun har sagt vi skal tilbringe så mye tid sammen i ferien, syns jeg vi burde få til det. Da tror jeg at jeg bare fortsetter å vente på å bli spurt. God plan Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Om du er født i 92 og hun i 94, vil det si at hun går i 10klasse. Vet du hvordan foreldrene forholder seg til at dere er sammen? Det kan være en av årsakene til at hun er litt tilbakeholden. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Om du er født i 92 og hun i 94, vil det si at hun går i 10klasse. Vet du hvordan foreldrene forholder seg til at dere er sammen? Det kan være en av årsakene til at hun er litt tilbakeholden. Det er sant. Er det da man hører med henne om det er saken, eller blir det rart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå