AfterGlow Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Heavy Rain får Move-støtte. Les mer Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nice! Noen som vet når ekstrakapittelet "The Taxidermist" kommer på PSN i Norge? Har fått god kritikk, selv om det er ganske kort! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Oohh, wow....not. Så isteden for trykk høyre, opp , ned osv, så må du bevege deg i den rettninger....bare jeg som såg på dette som ufattelig lamt? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Wow, nice! Ser for meg at det er kulere å lage en runding med Move-kontrollen enn med analogen. Så, AvidGamer, hvorfor tror du du må bevege deg? Du blander kanskje med Project Natal til Xbox? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Eh, meiner du ikke å ta hendene/armene dine opp,ned,høyre osv osv som bevegelse kontra det å ha en håndkontroller hvilende i hendene dine? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Eh, meiner du ikke å ta hendene/armene dine opp,ned,høyre osv osv som bevegelse kontra det å ha en håndkontroller hvilende i hendene dine? Mener du ikke at å sitte og bevege på fingrene er bevegelse? Jeg vet ikke med deg, men min versjon av Heavy Rain er ikke SÅ filmatisert av kontrollen bare hviler i hånda mi:p Jeg må fortsatt trykke Jeg tolket "...så må du bevege deg i den rettninger..." bokstavlig med at du bevegde deg og ikke bare snurret med hånda sammenlignet med fingeren som det er nå med den vanlige kontrollen. Husker godt forskjellen på å spille Wii Sports og Zelda. Var bare chill å sitte baklent i sofaen og vippe på kontrollen her og der. Ikke ute etter å ta deg forresten, så vil bare beklage på forhånd om du tok det sånn. Endret 31. mars 2010 av Nimrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg