Gjest Martine Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei! Jeg liker en gutt som jeg har "holdt på" med i et par måneder, og jeg er ganske sikker på at han liker meg også. Men på fredag da vi var ute på byen sammen var det liksom "oss to" som vanlig, vi holdt hender, kysset og danset. Alt var helt fint, men han forsvant en stund og da var jeg på dansegulvet og danset med noen venninner og andre gutter. Jeg bare hadde det gøy liksom mens jeg ventet på at han skulle komme tilbake. Han kom aldri, så jeg gikk for å lete etter han, også ser jeg at han sitter sammen med ei annen jente og snakker/flørter. Jeg ble skikkelig lei meg og gikk bort til han og spurte hva han holdt på med, og da sa han at jeg gikk rundt og flørtet med andre gutter og det likte han ikke. Så han snakket sikkert med henne for å ta hevn eller noe, ikke vet jeg. Men hvertfall så snakket vi mye sammen etter det og jeg sa at jeg likte han, han sa at han likte meg og beklaget seg veldig hvis han hadde såret meg. Alt ble egentlig helt fint igjen mellom oss igjen, og vi snakket mye om oss to da og at vi skulle gi forholdet vårt en sjangse eller noe i den duren. Så vi avtalte å gå sammen neste dag. Neste dag fikk jeg mld av han at han var veldig dårlig og lurte på om vi kunne ta det en dag senere i uken, men han sa at det var virkelig koselig å snakke med meg i går osv, svarte at det synes jeg også, men at jeg hadde litt fylleangst ang hva jeg hadde sagt og hvordan jeg hadde oppført meg liksom osv, men mente jo ikke så mye med det, har vell bare litt nerver for hvordan jeg blotta meg på til han. Har enda ikke fått svar, så var det veldig dumt av meg å si det eller noe? :S Skjønner ikke helt hva som skjer. Jeg liker han kjempegodt og har veldig lyst til å finne på noe med han snart, men jeg aner ikke hva han tenker og føler. Burde jeg sende han en mld og spørre om alt er i orden eller om jeg gjorde noe galt?? Uff, jeg føler jeg har skikkelig rotet dette til nå.. Beklager for et langt og rotete innlegg, men følte virkelig for å bare få det ut hehe. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kanskje han ikke svarer fordi han er tom for penger eller noe. Har nok en logisk forklaring. Han sender ikke en slik melding og sier at han hadde det kjempegøy, men egentlig er sur. Tviler. Prøv å ring han hvis han fortsatt ikke svarer og, som du sa, spør om alt er bra. Kanskje han også bare er så syk at han ikke har sett på mobilen. Men som gutt selv hadde jeg likt at du hadde ringt meg (altså til han) Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå