el_cash Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har brått fått et hull i bakre del av eksospotten, og vurderer midlertidig reparasjon av det siden jeg skal på "langtur" innen jeg får skiftet ut hele eksosanlegget. Planen min er å peise på med reparasjonspasta og aluminium fra en colaboks eller noe, og holde moroa på plass med ståltråd. Dette er jo gjort på noen minutter, men er usikker på om det i det hele tatt er verdt innsatsen? Skal ut og kjøre tretti-førti mil - vil det være noe poeng i en slik nødløsning? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 jo, det er jo en metode det. Du får jo også eksosbandasje som er laget til dette bruket men blekk, ståltråd pg eksospaste er vel like bra har du drill og popnagler kan du prøve og poppe fast bota i tilegg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg sier bare sjekk denne for ideer Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Glimrende, da skal jeg prøve. Har MagnaFlowanlegg under bestilling, så gidder ikke å betale dyrt for ny "billigpotte" i mellomtiden. Men kjipt at det gikk hull nå like før jeg likevel skulle skifte faenskapet... Skal prøve å ta bilder og gi en tilbakemelding om resultatet! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Når du først nevner magnaflow.. Åssen bil er det ? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Det er en Jeep Grand Cherokee (dessverre ikke en SRT8 ). Ser at jeg får magnaflow for under 4500,-, og da er det ikke mye å lure på - heller rustfritt og livstidsgaranti enn standard billigræl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå