abene Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Multimediaprogrammet Miro er nå tilgjengelig i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Fantastisk! Jeg har lett en god stund etter ett program som kan ordne filmene mine. Det finnes flere gode som ordner serier, men filmene har jeg hatt problemer med. Får håpe det funker bra da Jeg regner med at det endrer på filnavn og slikt også, så det blir riktige navn, ut fra IMDB eller noe? Endret 29. mars 2010 av aklla Lenke til kommentar
Dal Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg tenkte mer på et program som organiserer hjemmevideoene mine, altså DV- og ACVHD-filer. Men hvilke program har du funnet som er gode til å organisere serier? Lenke til kommentar
regnep Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ta en titt på media browser. Denne er også gratis er fantastisk til å organisere filmene dine slik at du kan bla i dem på en nydelig måte. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kan jo nevne at det er fri programvare, som blir intet mindre viktig når hovedpoenget ikke er å spre videoer, men å spre tilgangen til den demokratiske rettigheten videoproduksjon er. Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Mediaportal er et annet alternativ. Selv om fokuset er TV via signal (dvb, ip, osv) så har de meget sterke plugins. MPTVseries og Moving Pictures. Online streams er derimot ikke dens forte, så der finnest det nok bedre alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå