Gå til innhold

Aprilfest 2010 - arnold_layne - Into the great wide open

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

21. april

Takk for kommentarer til gårsdagens. I dag har jeg ikke hatt ett minutt til fotografering, men heldigvis hadde jeg Pana'en liggende i bilen, så jeg slapp å bruke enda et frikort (mistenker at de kan komme godt med resten av måneden). Definisjonen på en nødløsning med andre ord.

Rush hour photography

843885796_pERKB-XL.jpg

EXIF: GF1 + 20/1.7, ISO 100, 1/125 sek, f/9

Lenke til kommentar

"Klar for sommer": Det der var det jo skikkelig Polaroid-look over uten Poladroid-hjelp. Komposisjonen var som sedvanlig gjennomtenkt.

"Rush hour photography": Flott "nødløsning" med en hel verden speilet mot siden av bilen. Den gule stripa fungerte spesielt godt med brytningen ved overgangen til forskjermen.

Lenke til kommentar

22. april

Da er et på tide med et par oppdateringer her. Jeg har vært syk noen dager, men det ble et par knips de fleste dagene likevel.

Siden kryssprosesseringen ble så godt mottatt på stupebrettbildet prøver jeg meg like godt en gang til:

Glemt og forlatt

847374319_uNy3j-XL.jpg

EXIF: GF1 + 20/1.7, ISO 100, 1/640 sek, f/4

Endret av arnold_layne
Lenke til kommentar

"Into to the great wide open" fikk plutselig en helt uventet betydning - artig smile.gif

Second that.

"Glemt og forlatt" ga et særdeles fredfylt uttrykk. Speilingene i vannet gir også litt mer å se på enn bare en forlatt båt.

Høy stemning på tribunen på det siste.

Lenke til kommentar

22. april

Da er et på tide med et par oppdateringer her. Jeg har vært syk noen dager, men det ble et par knips de fleste dagene likevel.

Siden kryssprosesseringen ble så godt mottatt på stupebrettbildet prøver jeg meg like godt en gang til:

Glemt og forlatt

847374319_uNy3j-XL.jpg

EXIF: GF1 + 20/1.7, ISO 100, 1/640 sek, f/4

Jeg likte de "gammel-aktige" svake fargene. Pent.

Lenke til kommentar

26. april

@Trondster: You caught me red-handed (pun intended). :)

Dagens vindusbilde ble ikke like vellykket som iamluka sitt, men det passer bra til sinnstemningen min i dag så det får duge. Tittelen er hentet fra et fabelaktig Guided By Voices album.

Window of my world

848628537_RFf7r-XL.jpg

EXIF: Nikkor 80-200/2.8D @ 80 mm, ISO 560, 1/200 sek, f/9

Lenke til kommentar

En stund siden jeg har hatt tid å sjekke din tråd nå og det hadde kommet flere glimrende bilder. Spesielt ”Glemt og forlatt” falt jeg for, som andre har sagt før meg, nostalgisk og fredfylt.

”Into the great wide open” fikk meg til å le (av tittelen) samtidig som jeg fikk lyst på slikt sjokoladeegg. Pent fanget og vi har vel sett den karen før på et par glimrende utfordringsbilder hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...