tomsi42 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kule farger. Stupebrett med hakkekors. jaja... nazistene liker vell å stupe de også Det er vel heller det, at med nazistene, så er du garantert å gå over stupet Stilig bilde med stilig etterbehandling. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Noe lengtende og nostalgisk over det - men litt provoserende med hakekorset.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 21. april Takk for kommentarer til gårsdagens. I dag har jeg ikke hatt ett minutt til fotografering, men heldigvis hadde jeg Pana'en liggende i bilen, så jeg slapp å bruke enda et frikort (mistenker at de kan komme godt med resten av måneden). Definisjonen på en nødløsning med andre ord. Rush hour photography EXIF: GF1 + 20/1.7, ISO 100, 1/125 sek, f/9 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det er vel ikke "rush hour" når du kan rase av gårde i den farten Fin fartsfølelse i bildet - får følelsen av å være på langtur. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Det er vel ikke "rush hour" når du kan rase av gårde i den farten Hehe, det var faktisk på vei hjem fra jobb klokken fire. Men nå skal det sies at jeg pleier å kjøre en omvei for å slippe den verste køen. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Fine fartstriper som ser ut til å peke mot et felles punk oppe på høyre side - en helt grei "nødløsning" det der Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 En nødløsning med fart i! Tøft! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 "Klar for sommer": Det der var det jo skikkelig Polaroid-look over uten Poladroid-hjelp. Komposisjonen var som sedvanlig gjennomtenkt. "Rush hour photography": Flott "nødløsning" med en hel verden speilet mot siden av bilen. Den gule stripa fungerte spesielt godt med brytningen ved overgangen til forskjermen. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) 22. april Da er et på tide med et par oppdateringer her. Jeg har vært syk noen dager, men det ble et par knips de fleste dagene likevel. Siden kryssprosesseringen ble så godt mottatt på stupebrettbildet prøver jeg meg like godt en gang til: Glemt og forlatt EXIF: GF1 + 20/1.7, ISO 100, 1/640 sek, f/4 Endret 25. april 2010 av arnold_layne Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 24. april 23. april ble det frikort nr. 3 pga sykdom. Gårsdagens får bli "tittelsporet" i denne festen, med en litt anderledes tolkning av tema. Into the great wide open EXIF: Nikkor 105/2.8, ISO 1100, 1/100 sek, f/5.6 Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 25. april Fra dagens kamp på Brann Stadion. Maskulin glede EXIF: GF1 + 20/1.7, ISO 100, 1/800 sek, f/2.8 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 "Into to the great wide open" fikk plutselig en helt uventet betydning - artig Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 "Into to the great wide open" fikk plutselig en helt uventet betydning - artig Second that. "Glemt og forlatt" ga et særdeles fredfylt uttrykk. Speilingene i vannet gir også litt mer å se på enn bare en forlatt båt. Høy stemning på tribunen på det siste. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 22. april Da er et på tide med et par oppdateringer her. Jeg har vært syk noen dager, men det ble et par knips de fleste dagene likevel. Siden kryssprosesseringen ble så godt mottatt på stupebrettbildet prøver jeg meg like godt en gang til: Glemt og forlatt EXIF: GF1 + 20/1.7, ISO 100, 1/640 sek, f/4 Jeg likte de "gammel-aktige" svake fargene. Pent. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nostalgisk eksponering i Gammel og forlatt - og en ikke heelt diskret boost av rødfargene i Maskulin glede. Antar det muuuligens har noe å gjøre med klubbens primærfarge? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 26. april @Trondster: You caught me red-handed (pun intended). Dagens vindusbilde ble ikke like vellykket som iamluka sitt, men det passer bra til sinnstemningen min i dag så det får duge. Tittelen er hentet fra et fabelaktig Guided By Voices album. Window of my world EXIF: Nikkor 80-200/2.8D @ 80 mm, ISO 560, 1/200 sek, f/9 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 En stund siden jeg har hatt tid å sjekke din tråd nå og det hadde kommet flere glimrende bilder. Spesielt ”Glemt og forlatt” falt jeg for, som andre har sagt før meg, nostalgisk og fredfylt. ”Into the great wide open” fikk meg til å le (av tittelen) samtidig som jeg fikk lyst på slikt sjokoladeegg. Pent fanget og vi har vel sett den karen før på et par glimrende utfordringsbilder hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Flotte bilder du har tatt de siste dagene! 22. april - Liker også fargeredigeringen i bildet, men også refleksjonene i vannet 26. april - Det gjorde seg med selektive farger her. Skulle gjerne ha sett det i større versjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Må virkelig si du holder et høyt nivå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå