MartinF Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei, Jeg har et Canon EOS 350D og har siden jeg kjøpte det i 2006, ikke hatt en ekstern og sterkere blitz enn det som er innebygd på kamera. Nå vurderer jeg å kjøpe meg en blitz, men helst av de litt billigere modellene, da lommeboken ikk tillater noe annet nå for øyeblikket. Noen som har noe å anbefale, helst i klassen under 2000,-. I tillegg lurer jeg på om det er noen her inne som vet om det finnes noen gode fotobutikker i Kuala Lumpur, og evt. hvordan prisene er kontra Norge? Skal til Malaysia i fire uker, og jeg ser på Kuala Lumpur som den byen med størst sjanse til å finne noe fotoutstyr. Kom gjerne med tips. Takk! Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Anbefaler Canon Speedlite 430EX II, koster rundt 2000kr. Har hørt at det er billig for utstyr i Malaysia. Bare ha litt oversikt over hva ting koster i Norge før du reiser ned. Det er store prutemuligheter på de allerede gode prisene, men du skal vite at du kan få en B-vare, vare som er brukt før, og at de prøver å lure deg. Også får du ikke norsk kjøpsgaranti. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Canon speedlite 430EX II kan sterkt anbefales,den er en komplett blits som gir deg en enkel bruk i ettl. Du får 270EX som er rimeligere men den er bare litt sterkere enn den innebygde og har ingen interne justeringer,430EX II gjør så mye mer bedre at det burde ikke være noen tvil. Bare pass på at det er utgave II av blitsen og ikke den gamle utgaven. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Tusen takk, da tror jeg vi går for Canon Speedlite 430EX II etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå