Mannn28 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei! Et lite prosjekt... Jeg vil ha en god shuttle med alt som trengs, prisen skal være under 8000,- noen som har lyst til å sette opp en liste, godt skjermkort er alt jeg krever, kanskje også en dvd brenner? Alle forslag er gode som gull Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Er det Barebone system du snakker om her? I så fall så er din topic litt misvisendes. Det heter ikke Creative Shuttle. Creative lager SliX og Shuttle er et eget merke... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Fortell oss (gode hjelpere) gjerne også først hva du har av utstyr fra før av, på den måten vet vi om vi trenger å budsjettere for tastatur og annet enn det som skal i maskina også. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Mannn28 Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg har bærbar pc, men jeg har tastatur og mus da. ellers ingen ting, og unnskyld for at jeg sa feil, hehe dere skjønte iallefall hva jeg mente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå