Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Treffes i påska?

Gjest anonym gjest

Anbefalte innlegg

Gjest anonym gjest

Møtte i fjor sommer en gutt jeg liker, begge to ganske beskjedne men etter litt om og men så ble han litt mer enn bare enn venn. Så fikk han jobb på andre sida av landet og det ble vanskeligere å holde kontakten, men vi har snakket sammen i ny og ne. Vi har også møttes et par ganger uten å være noe mer "kjærester" da. Nå er det ferie og igjen er han hjemme igjen (eller det vil si vi bor fortsatt ca 1,5 timer fra hverandre) men jeg synes det hadde vært veldig trivelig og møtt han. Jeg merker jeg blir litt usikker på han for han er ikke den flinkeste til å ta kontakt eller initiativ, men noe sier meg at det er vel så mye fordi han er beskjeden som at han ikke er interessert...men jeg kan ikke utelukke det helt. I påska hjemme er det ikke så alt for mye som skjer...snøen er klissvåt, venner og kjente er borte, det er ikke alt for mange show og forestillinger å dra på. Forslag til hvordan spørre på en litt forlokkende måte om han har lyst til å komme en tur til meg i påska likevel? Og kanskje hvordan gå fram...jeg har lyst til å være litt mer enn bare venner trur jeg. Snakke om "det" har vi prøvd før, uten å egentlig komme noen vei....vi er så flinke til slikt vi : ) Ønsker alle ei god påske!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest fortvilet

spør om han vil komme en kveld og spise middag og drikke rødvin (eller øl eller hva enn han liker), evt. leie en film.

Jeg ville i hvertfall kommet på flekken ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet i hvertfall at hvis ei jente jeg trivdes sammen med hadde ringt meg nå her jeg sitter alene i trondheim i påsken :whistle: og spurt om jeg ville komme over å spise god mat og se en film så hadde jeg ikke vært vond å be.

DOOO EEEET

:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...