aikon5800 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har en Nokia 5800, som flimrer i displayet. Problemet kommer og går, har oppgradert til siste versjon til ingen nytte for dette...noen som har gode råd?? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 gjør du noe spesielt når det flimrer, feks ser film, eller er dette under normal bruk? Lenke til kommentar
aikon5800 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 gjør du noe spesielt når det flimrer, feks ser film, eller er dette under normal bruk? Det er det som er så rart at den plutselig blir sånn, jeg kan skru den av/på da kan den holde seg fin fra 1 min til 3 timer, men kan bli helt fin av seg selv også uten forta noe som helst. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Virker til at det er noe med strøm styringen til lys diodene, for det er jo ikke noe ledning som feks N97 har til skjermen. Send den inn, de har en "base" firmware tror jeg som sikkert fikser dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå