EspenFe Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei. Spiste nettopp chili for å holde meg våken, men det gikk ikke helt som planlagt. Tror jeg har tømt alle sjøene som ligger rundt bygda hvor jeg bor og nå svir det sykt oppi nesa. Skulle klø meg i nesa, men hadde chili-safta på fingrene enda, så forstår dere resten. What to do? Det jeg har prøvd: - Tatt vann i nesa, men det ble bare værre. - Putta papir oppi der, hjalp ikke. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 What to do? Klø deg for all del ikke i øynene. Eller på snabben. Melkeprodukter kan dempe chilisvie - men jeg vet ikke om det er noe særlig å helle melk opp i nesa. Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vask nesa med vann og jozo salt. Gni saltet godt inn i nesa og skyll godt etterpå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Just wait it out. Det gir seg før eller siden, ren salt i nesa hørtes ikke mye sunt ut, risikerer sår i nesa som igjen vil gjøre ting verre. Edit: så først klokkeslett på TS sin post nå Endret 29. mars 2010 av Kim S Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hørtes nå ut som du holdt deg våken, da! ^^ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Drikk melk neste gang. Hvis du får det i nesa da også, sniff melk. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Takk for svar! Satt på en film og da glemte jeg faktisk at det svei i nesa. Men skal huske melketipset neste gang Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Neste gang Så du har tenkt å prøve ut chilli stuntet en gang til? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Neste gang Så du har tenkt å prøve ut chilli stuntet en gang til? xD Guldkorn Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Neste gang Så du har tenkt å prøve ut chilli stuntet en gang til? Du vet aldri når trettheten tar over Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Bare ikke få det i øyet. Jeg har riktignok bare fått pepper i øyet men fy faen det svei. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Prøv med høytrykkspyler. Lenke til kommentar
Episong Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Bare ikke få det i øyet. Jeg har riktignok bare fått pepper i øyet men fy faen det svei. Chili i øyet kjennes. Jeg har fått gleden av å oppleve det flere ganger. Prøv med høytrykkspyler. +1 Endret 30. mars 2010 av Episong Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Klø deg for all del ikke i øynene. Eller på snabben. Jeg presterte faktisk å gjøre begge delene for litt siden Tror jeg dropper det neste gang. Endret 30. mars 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå