kenny Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Er i planleggingsfasen av en vannkjøling, og tenkte å gå for en Eheim 1048 innbygd i tank (den største sorte terningformede, helt nede på sidene til microplex). Er det mulig å montere dette i kabinettveggen/taket (opp-ned), eller vil dette føre til lekasje? Noen som har dette oppsettet, hvordan fyller man vann, og hvor lang blir pumpen påmontert tank? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Lønner seg å lage egen tank. Da kan du tillpasse den akkurat slik du vill ha den. Tanken bør være 100% tett ja, så du bør kunne snu den oppned uten at den lekker..... Lenke til kommentar
trd374 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Er i planleggingsfasen av en vannkjøling, og tenkte å gå for en Eheim 1048 innbygd i tank (den største sorte terningformede, helt nede på sidene til microplex). Heisann Kenny! Har en slik som jeg ikke skal bruke - kan selge deg den hvis du trenger den. Ingen hast - den ligger her (jeg har ikke brukt den siden den er for stor til mitt bruk i Vapochill) . Ta kontakt hvis du er interessert. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå