krikol Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Heihei, noen her som har noen tanker rundt axe twist som har kommet nå?...Prøvde den her om dagen og den "føltes" ikke som en vanlig axe. Lukten var liksom ikke så "overdrevet" som i de andre. Andre tanker? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Styr unna Axe. Axe er for de som ikke dusjer og har dårlig råd. Lukter piss også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Styr unna Axe. Axe er for de som ikke dusjer og har dårlig råd. Lukter piss også. Kan absolutt være enig i at det har vært tilfellet (selv om mye av problemet ligger i at det er vanskelig å dosere når det er spray..) Men trådstarter sier at denne ikke hadde slik overdrevet lukt... Noen flere som har prøvd? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Uansett om denne ikke har en overdreven lukt så vil jeg ikke annbefale noen den. Hvorfor dekke til lukten når du heller bare kan fjerne den? Kjøp en ordentlig antiperspirant uten lukt fra apoteket og kombiner den med yndligsparfymen din. Da slipper du å svette + at du lukter godt Lenke til kommentar
krikol Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Kan vere enig at bodysprayen er vanskelig, men roll-on'en er ganske bra. Mildere duft en de tidligere modellene, før var axe noe eg ville styrt laaangt unna, men nå virker det som at de har gjort noe nytt. I tillegg så skifter den faktisk duft:p Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Axe-imaget er så latterlig harry at jeg aldri ville kjøpt noe fra dem uansett hvor godt det luktet. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Haha. Kjøpte meg faktisk en Axe Twist idag kun for å ta med på TG. Akkurat der driter jeg i hvordan jeg lukter. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Haha. Kjøpte meg faktisk en Axe Twist idag kun for å ta med på TG. Akkurat der driter jeg i hvordan jeg lukter. Hvorfor kjøpe noe når du driter i hvordan du lukter? Da kan du jo like gjerne tørke deg i ræva med pengene du brukte på Axe'n... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 I og med at Axe-en er en deodorant regner jeg med at den stopper eller i det minste gjør at man svetter mindre, og jeg vil påstå at det føles bedre med mindre svette enn med svettefosser under armene, selv på LAN. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Deoderant er ikke det samme som antiperspirant. Så nei, den gjør ikke at man stopper å svette/ svetter mindre. Det eneste den gjør er å dekke til svettelukten. Lenke til kommentar
eivindrj Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg synes den er veldig god! Lukter ikke så mye:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå