Hyperio Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Han kan vel bli overrasket. Da "Locke" sa "I've got an errand to run" så jeg for meg at han sprang rundt med Aaron av en eller annen grunn. Fornøyd med episoden. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Huff, kjedelig episode. Det forventet jeg etter forrige ukes veldig gode episode. Typisk Lost å senke iveren ned. Veldig mye gjenbruk av gamle scener som fortsatt ikke er forklart. Det blir nesten som en dårlig tilleggspakke til et spill, der man får vite hva som skjer på andre siden av døren. Noe som ikke overraskende er veldig likt. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Tror Kwon-en er babyen til Jin og Sun, jeg. Måtte bare få det sagt... ------------- Ellers en skuffende episode. Når jeg tenker over det har egentlig dette vært den svakeste sesongen hittil i LOST. Skuffende! Endret 31. mars 2010 av FredrikH Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg håpet å få en forklaring på hvorfor Desmond var en cliffhanger..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Det var noen skumle likhets trekk Jack hadde mot Locke helt på slutten av episoden, da han og Sun sitter på stranden og prater. Han spør henne om hun stoler på ham og vil at hun skal bli med for å finne Jin før han rekker ut hånden. Sawyer hadde seriens beste kommentar så langt: "What do you need a boat for? Cant you just turn into smoke and fly your ass over the water?". Endret 31. mars 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Tror også vi må se opp for Jack framover. Og jeg har ikke lest noen spoilere for de som måtte tro det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Bedre episode enn forventet, og jeg håper og tror at den nest kan bli ganske flott, den sentrerer seg rundt.. Desmond Hume. Daniel Dae Kim (Jin): "Slutten er fantastisk!". Endret 31. mars 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Til Sun & Jin-episode å være så var denne faktisk veldig bra, og den klarte seg bra med tanke på episoden den hoppet etter. Uansett, de fortsetter å overaske i FST med at Jin og Sun ikke var gift, det var en vri jeg likte godt. Gøy med mer Keamy og Omar og ikke minst Mikhail, artig detalj at han ble skutt i øyet. Og så fikk vi nok en speilscene, denne gang med Sun, det er spennende det med at de stadig ser inn i speilene i denne tidslinjen. Jeg tror forøvrig på teorien om at i FST er det Jin som kan engelsk, ikke Sun. Han virket som han forsto ganske godt når Keamy snakket med han på slutten. Og så tror jeg at de to tidslinjene etterhvert kommer til å smelte sammen, og at dette er en prosess som allerede har begynt. Derfor mistet Sun evnen til å snakke engelsk når hun slo seg, fordi den ikke-engelsksnakkende Sun fra FST delvis smeltet sammen med henne. Vi fikk ingen Sun & Jin-reunion i denne episoden heller, men vi fikk en fin scene med Jin som endelig fikk se datteren sin da. Ja, jeg ble rørt. Fin scene med Jack og Sun mot slutten også, men Jack virket litt rar. Når han begynte å snakke om hvorvidt Sun stolte på han og alt det der, var det nesten så jeg trodde de skulle avsløre at han var en annen person eller noe. Desmond er Widmores hemmelighet, kom ikke akkurat som noen stor overraskelse, jeg leser ikke spoilere så jeg ante ikke noe om det, men hadde jo vært inne på tanken likevel. Spesielt i det øyeblikk han sa til Jin at det var snakk om en "hvem". Så blir det spennende å se hva slags planer Widmore har med å ta ham med til øya. Desmond må jo hvertfall være rimelig pissed off for å være tilbake. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Synes dette var en god episode. Til de som føler at det var rart at Sayid uttrykte at det gjorde vondt da han ble truffet av en pil, så er det vel fordi at han fortsatt kan føle smerte, altså når han blir utsatt for noe som er fysisk smertefullt, men han kan ikke føle menneskelige emosjoner lengre, som f,eks glede, sinne, angst... Det er derfor han ikke hjalp Kate, da hun ble angrepet av Claire for to episoder siden. Mens et "normalt" menneske hadde prøvd å hjelpe Kate, fordi man så at HUN hadde det vondt, så gjorde ikke Sayid dette, fordi han ikke lenger kan sette seg inn i andres situasjoner. Og for de som nevner at det virker som om Jin etter hvert begynte å forstå hva Keamy sa til ham, så betviler jeg dette sterkt... Keamy sa rett ut til Jin, at Keamy skulle få pengene for å drepe Jin. Like etter mens Keamy setter på tape over munnen til Jin, sier Jin tusen takk. En person som hadde forstått hva Keamy sa, hadde ikke takket ham, men ville heller ha begynt å protestere og bli sint. Endret 1. april 2010 av Sonja84 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Synes dette var en god episode. Til de som føler at det var rart at Sayid uttrykte at det gjorde vondt da han ble truffet av en pil, så er det vel fordi at han fortsatt kan føle smerte, altså når han blir utsatt for noe som er fysisk smertefullt, men han kan ikke føle menneskelige emosjoner lengre, som f,eks glede, sinne, angst... Det er derfor han ikke hjalp Kate, da hun ble angrepet av Claire for to episoder siden. Mens et "normalt" menneske hadde prøvd å hjelpe Kate, fordi man så at HUN hadde det vondt, så gjorde ikke Sayid dette, fordi han ikke lenger kan sette seg inn i andres situasjoner. Skulle til å skrive akkurat det samme. Sayid kan føle fysisk smerte, han får vondt om noen hogger av ham hånden, men han er ute av stand til å føle sorg, anger, sinne osv, og han har mistet all empati. EDIT: Eller så tror jeg heller ikke at Jin kan engelsk, men jeg er litt i tvil når det gjelder Sun. Dere husker den scenen der Jin ble ført bort på flyplassen, og en dame tok seg av Sun? Der sa denne kvinnen noe sånt som "Hvis dette er en misforståelse... Hvis du kan engelsk er dette rette tiden å snakke ut på... Forstår du noe av det jeg sier?", hvoretter Sun svarer "No... english". For meg virket det som om hun svarte "No" på spørsmålet uten å tenke seg om, fordi hun forsto, og så kom hun på at hun ikke ville røpe at hun kunne engelsk, og la til "english". Men jeg liker også teorien om at de to tidslinjene holder på å smelte sammen, og at det er grunnen til at Sun mister engelsken i den originale. Endret 1. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hva tilsier deg at han har en stor rolle i dette? Ser ikke noe grunn til antyde at han er viktigere enn alle andre, unless du kommer med spoilere her. Desmond har jo allerede en stor rolle i Lost, som både Daniel og moren har sagt så er han jo spesiell. Og øya var langt ifra ferdig med han. Desmond var jo den store hemmeligheten som MIB ville vite om. Han var "The Package". Right? Finfin episode, likte den. Enig. Og det gjorde jo ikke noe at vi fikk se Sun litt lettkledd Fin scene med Jack og Sun mot slutten også, men Jack virket litt rar. Når han begynte å snakke om hvorvidt Sun stolte på han og alt det der, var det nesten så jeg trodde de skulle avsløre at han var en annen person eller noe. Jacob har tatt over Jacks kropp? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 En annen ting: hvem er det Sun er gravid med i tidslinje nr. 2, mon tro? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Fin scene med Jack og Sun mot slutten også, men Jack virket litt rar. Når han begynte å snakke om hvorvidt Sun stolte på han og alt det der, var det nesten så jeg trodde de skulle avsløre at han var en annen person eller noe. Jacob har tatt over Jacks kropp? Hehe, ja det hadde vært noe. Om ikke tatt over, så mistenker jeg hvertfall at det er Jack som kommer til å bli den nye Jacob, og at denne prosessen også allerede er i gang. Mange tror at det er Hurley som kommer til å ta over for Jacob, siden det er han som hele tiden snakker med han og gjør ting for han, men jeg tror Hurley heller er tiltenkt å ta over Richards rolle som rådgiver, talsmannen mellom Jack og resten. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 En annen ting: hvem er det Sun er gravid med i tidslinje nr. 2, mon tro? Det er fortsatt Jin. Det er Jin hun er sammen med. I den opprinnelige tidslinjen så ble det sagt at Jin utenfor øya ikke hadde mulighet til å få barn pga dårlig sædkvalitet. Kan dette være fordi han var på øya under Dharma-tiden, og fordi han jobbet med elektromagnetiske felt/lommer... Men, pga øyas spesielle evner, så fikk Jin og Sun barn mens de var på øya. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Tviler på at det har noe med tidsreisingen å gjøre, i og med at den fant sted senere i Jins liv. Da Jin besøkt Dharma på 70-tallet hadde han allerede vært steril hjemme på 2000-tallet, han hadde allerede styrtet i 2004. EDIT: Hvordan kan du være så skråskikker på at Jin er babyens biologiske far? I den originale tidslinjen var jo Sun livredd for at faren var han andre duden, han som lærte henne engelsk. Endret 1. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Mokko har det rett her, ting som skjedde tidligere i tid men seinere i livet ditt vil ikke påvirke deg. Og Sun var utro i den vanlige tidslinjen, det er jo ikke umulig at hun kanskje er gift med en annen mann i denne? Man ser vel bare hånda til Jin? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Mokko har det rett her, ting som skjedde tidligere i tid men seinere i livet ditt vil ikke påvirke deg. Og Sun var utro i den vanlige tidslinjen, det er jo ikke umulig at hun kanskje er gift med en annen mann i denne? Man ser vel bare hånda til Jin? Nei, hennes etternavn er Paik- farens etternavn. Politiet på flyplassen henvender seg til Sun som Ms. Paik Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hun trenger da ikke å være gift for å ha sex = bli gravid, det har hun jo bevist selv, i den originale tidslinjen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Jeg tviler på at de fører usikkerhet inn i spørsmålet om faren til ungen til Sun i ALT også. Vi vet at Ji Yeon er Jin sin unge i orginale tidslinjen, og jeg er ganske sikker på det er Jin sin siden Paik vil ha han drept. Da han trolig vet at de har hatt en omgang. Det virket som Paik ikke lot noen komme nær Sun og, å eneste som hadde noe mulighet til dette var Jin fordi han jobbet for Paik. Fram til nå så vil jeg si ja til at Jin er faren. Det blir for tidlig, og hvis Jin er faren i ALT så burde dette kommet fram i LA X. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Syntes også at klærligheten mellom Jin og Sun var sterkere i den alternative tidslinjen. I starten på øya virket det nesten som de hatet hverandre og planen til Sun var vel å forlate Jin. Mens i Alt. tidslinja så er bare Jin veldig redd for at noen skal oppdage at de elsker hverandre. Så tipper at det er med Jin Sun er gravid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå