Gå til innhold

Lost 6x10: "The Package"(USA)

Anbefalte innlegg

sunandjinjinandsun48722.jpg

Her skal det bare diskuteres episode 10 av sesong 6, "The Package". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

"The Package"

Written by Paul Zbyszewski & Graham Roland

Directed by Paul Edwards

Ukas Totally Lost er oppe på denne linken dag tirsdag.

http://www.ew.com/ew/video/0,,20313460_20313475,00.html

Teasere nederst i videoen.

Forhåndsdiskuter forventninger og episoden når den er sendes/er sendt, episoden sendes kl.2-3 natt til onsdag på ABC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tilsier deg at han har en stor rolle i dette? Ser ikke noe grunn til antyde at han er viktigere enn alle andre, unless du kommer med spoilere her. Desmond har jo allerede en stor rolle i Lost, som både Daniel og moren har sagt så er han jo spesiell. Og øya var langt ifra ferdig med han.

Finfin episode, likte den.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

I den eine scenen der Jack spør Sun om ho stoler på han, virka Jack ekstremt Jacob-aktig for meg. Eg trur nok det er han som vert den nye Jacob. :hmm:

Lurer forresten litt på om Desmond framleis er «spesiell», slik Daniel meinte.

Lenke til kommentar

Kul episode, har ingen problemer med den. Sun/Jin storylinene pleier å være litt mer seriøse enn de andre, men jeg er fortsatt ikke lei av å se hvordan ting "kunne ha vært".

Litt usannsynlig at Desmond skulle falle sammen rett foran trynet til Sayid akkurat når han svømte forbi, men jeg kan godta at det antakelig var viktig at de fikk vite hvem som var på båten. Lurer på hvordan MIB reagerer på Desmond. Og jeg vil ha en Faradayepisode!

Lenke til kommentar

Hva tilsier deg at han har en stor rolle i dette? Ser ikke noe grunn til antyde at han er viktigere enn alle andre, unless du kommer med spoilere her. Desmond har jo allerede en stor rolle i Lost, som både Daniel og moren har sagt så er han jo spesiell. Og øya var langt ifra ferdig med han.

Finfin episode, likte den.

Har har jo muligens en stor rolle da han er en konstant for et eller annet.

Lenke til kommentar

Fin episode. Jeg merker at jeg blir mer og mer nysgjerrig på det at folk ser seg selv i speilet i hver episode. Er som om de ser en annen versjon av seg selv som er fanget eller noe lignende. MiB må ha med seg alle kanditatene av øya for å kunne dra. Mulig det hele ender med at han driter seg ut etter han drar for så at han finner ut at Kate er en kandidat og hun redder dagen. Kate som blir reddingen, kjip slutt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...