JuC1y Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hei, jeg kjøpte meg en pakke med vanlig wow og tbc. En venn inviterte meg og jeg brukte begge cdkeyene.. også spilte vi sammen, han ville ikke spille mer så han bare sluttet og nå spiller jeg alene.. Jeg lurte på om jeg fortsatt kan bli rekrutert av en annen via RAF og få de samme greiene som 3x mer xp osv.. jeg har en tbc cdkey jeg ikke har brukt enda men må jeg også ha en vanlig wow cdkey også? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Du må kjøpe en ny wow account om du vil bli invitert av noen andre, men du kan invitere folk selv med den du har. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg må starte en helt ny account :/ Jeg har TBC cd-key, må jeg da kjøpe vanlig wow cdkey også? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvis du allerede har blitt invitert av en venn, men han ikke vil spille mer, og du vil ha RAF godene, så må du få en annen venn til å rekruttere deg. Med andre ord; Du må oppgradere til vanlig wow igjen. Lenke til kommentar
MrWoman Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kan ikke bare du rekruttere en annen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå