Splinten Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Har seg slik at når jeg sitter på pc'n og bruker nettleser, spotify og msn f.eks. Så kan brått nettverket fryse, og ingen av programmene har nett for 1-2 min.. Ser ingen hentydninger til at router eller modem skal forårsake dette. Finner heller ingen feil i event-logen. Kjører forresten windows 7, kan det være noen bugs der? Mvh Philip Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har du adsl så sjekk om du resyncer, det stemmer med tiden avbruddet tar. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Har du adsl så sjekk om du resyncer, det stemmer med tiden avbruddet tar. Dette var litt fremmed for meg, kan du forklare litt nærmere? takk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det uvanlig mange DHCP meldinger i system loggen? Spesifikt meldinger om DHCP handshake. Du kan evt. utelukke modemet ved å koble deg rett på modemet via kabel og sjekke om det blir stabilt da. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Ser ikke noe til DHCP-meldinger i logg. Har også prøvd koble rett i modem, men opplever det samme. Men nå er også modemet med innebygd router. Har en følelse av at dette startet etter jeg fikk windows 7 på maskinen. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå