Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rar ting hørt på butikk

Gjest mann28år

Anbefalte innlegg

Gjest mann28år

Var på en dagligvarebutikk for ikke så lenge siden og kjøpte penisring med vibrator. Etter jeg hadde betalt så en dame på rundt 40år på varene jeg hadde kjøpt og sa: "jeg vil ha sex" med trist stemme, han som satt i kassa sa da: "hva sier du?". Dama: "Jeg vil ha sex, seks hundre ekstra". Jeg kjente ikke dama og sa heller ingen ting til henne. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Laget en tråd om det siden det var en spesiell situasjon som handlet om sex. Reaksjonen kom spontant fra henne når hun så at jeg hadde kjøpt en penisring, så var sex og ikke seks hun sa ja.

Lenke til kommentar

Kom over ei røy som forsøkte seg på noe lignende. Jeg stod i kø for å handle inn nattmat etter en liten tur på byen. Så begynnte en dame bak meg å mene at jeg tok på henne og ville ha meg med henne.

Ikke faen, hun var ikke noe behagelig å se på, så ut som et prosjekt fra Sandviken sykehus på rømmen.

Virket som hun hadde forsøkt lignende på flere andre menn i den køen, hun ble jaget bort etter hvert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kom over ei røy som forsøkte seg på noe lignende. Jeg stod i kø for å handle inn nattmat etter en liten tur på byen. Så begynnte en dame bak meg å mene at jeg tok på henne og ville ha meg med henne.

Ikke faen, hun var ikke noe behagelig å se på, så ut som et prosjekt fra Sandviken sykehus på rømmen.

Virket som hun hadde forsøkt lignende på flere andre menn i den køen, hun ble jaget bort etter hvert.

Hahaha, den var litt sur! :p

Lenke til kommentar

hum..

det verste jeg har oplevd av slikt (som jente da) er når jeg skulle kjøpe øl i baren sist helg. står over bardisken å prøver å få kontakt med bartender. så står det en å grinder utstyret sitt godt intill rompa mi..

kunne kjenne alt av detaljer lixm.. men tenkte at om jeg ignorerte d så slutta han.. men nope.. helt til jeg fikk min øl, fikk gikk han et skikkelig wtf-blikk å gikk..

men GUD ass..

Lenke til kommentar

Er ei/noen jenter på skolen som pleier å si "Du er kjekk" akuratt i det de går forbi, eller akuratt når jeg går inn ei dør.

Har ikke mulighet til å si noe tilbake, fordi døra lukkes akuratt i det hun sier det.

Det er egentlig litt som med dørene i The Matrix. :hmm:

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Er ei/noen jenter på skolen som pleier å si "Du er kjekk" akuratt i det de går forbi, eller akuratt når jeg går inn ei dør.

Har ikke mulighet til å si noe tilbake, fordi døra lukkes akuratt i det hun sier det.

Det er egentlig litt som med dørene i The Matrix. :hmm:

Kult!

On-topiiiiic:

Hmmmmm?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...