Gå til innhold

greit AMD oppsett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil ikkje ha DVD brenner?

Anbefalar PSU frå Corsair eller Mist.

Du betalar nesten like mykje for den utgåva av HD 5850 som eit 5870.

Trudde det var en dvd brenner... oops..

Hvilken strømforsyning vil du anbefale?

er det bedre med ett 5870 kort? (hvilket?)

Endret av arch enemy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

11alb1s.png

Har satt opp noen lignende ditt oppsett, bare med minne(noe du hadde glemt) og 5870.

Hadde personlig valgt et annet tastatur og mus og valgt et litt dyrere kabinett istedetfor.

Skjermen som jeg har valgt er helt kurrant, billigste 24 tommer (must syns nå jeg) med 2 ms (lav MS er bra for gaming).

Spør vist du lurer på noe.

EDIT: Listen er lagt hos netshop.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Har satt opp noen lignende ditt oppsett, bare med minne(noe du hadde glemt) og 5870.

Hadde personlig valgt et annet tastatur og mus og valgt et litt dyrere kabinett istedetfor.

Skjermen som jeg har valgt er helt kurrant, billigste 24 tommer (must syns nå jeg) med 2 ms (lav MS er bra for gaming).

Shit, har ikke sett att jeg manglet minne...

Endret av arch enemy
Lenke til kommentar

Er WD green-harddisk bra da? Jeg har hørt at de er trege.

Endret av arch enemy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Valgte WD Green disken pga lagringsplassen, kan selvfølgelig gå for en Samsung f3 eller WD Black, men på påkostning av lagringsplass. Harddisk er egentlig veldig opp til den enkelte bruker, men den Green jeg linket er en av de som kjører på 7200 rpm, men bruker bare litt mindre strøm. Dessuten du vil bruke SSDen til det som trenger fart uansett, OS og de spillene som du spiller oftest.

Angående 6-kjerne cpu, så er vel det ytterst få spill og programmer som utnytter 4kjerne fullt ut, men blir den satt til rett pris (200-300 kroner mer en 965?) så kan det være verdt det.

Men for og ta et eksempel, så var dual-core med høy klokk vel så bra til spilling som de dyreste quad cpuen når quad var helt nytt på hjemmepc markedet.

Lenke til kommentar

Valgte WD Green disken pga lagringsplassen, kan selvfølgelig gå for en Samsung f3 eller WD Black, men på påkostning av lagringsplass. Harddisk er egentlig veldig opp til den enkelte bruker, men den Green jeg linket er en av de som kjører på 7200 rpm, men bruker bare litt mindre strøm. Dessuten du vil bruke SSDen til det som trenger fart uansett, OS og de spillene som du spiller oftest.

Angående 6-kjerne cpu, så er vel det ytterst få spill og programmer som utnytter 4kjerne fullt ut, men blir den satt til rett pris (200-300 kroner mer en 965?) så kan det være verdt det.

Men for og ta et eksempel, så var dual-core med høy klokk vel så bra til spilling som de dyreste quad cpuen når quad var helt nytt på hjemmepc markedet.

ok. da kjøper jeg heller den med 4 kjerner.

er ikke Asus M4A89GTD PRO/USB3 ett av de nyeste AMD kortene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jo nyeste generasjon chipset, sluppet for noen uker siden, dette har også støtte for 6kjerners CPU så det er mulig og oppgradere siden.

Andre ting det har er USB 3.0 og SATA3, selvom det ikke har for mye og si nå uansett, dette pga av at det er veldig få enheter som støtter disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...