Kirkbakk Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ja, har fått et stort problem. sender daglig ut spam til alle mine kontakter på hotmail. Er det noe jeg kan gjøre med det? Har søkt litt rundt om problemet men finner ikke noe bra. Vil helst slippe å slette mailen min. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Har du kjørt en skikkelig anti malware scan? Lenke til kommentar
jonol Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Kommer nok ikke til og fungere og slette hotmail-kontoen din vis det er slik at det blir sendt spam fra DIN adresse, da er det nok noen som har fått eposten din og sender spam for å rekrutere flere luringer som trykker på linker slik at de også sender slike fantastiske eposter eneste utvei er at du sporer opp eposten, sjekk i headeren, der skal du finne ip'en til den som sendte. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ikke umulig at de har fått tak på passordet ditt så sjekk at alt er som det skal med f.eks. Spybot Search & Destroy så bytter du passord på epostkontoen din. Lenke til kommentar
Kirkbakk Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har ikke scannet med anti malware scan nei. Det skal jeg gjøre fort som mulig. Nå har jeg allerede slettet de siste "jeg" sendte ut, så har ikke noen IP adresser for øyeblikket, men skal sjekke neste gang. Hva gjør jeg om jeg finner den IP adressen? Takk for svar Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Bytt passord på kontoen din,du er nok med ufrivillig i et botnettverk. Det og skifte passord fikser som regel dette. For og sjekke pcen for maleware grundig bruker du Veiledningen og poster logger. Endret 28. mars 2010 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Kirkbakk Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Ok, da har jeg byttet passord. De nærmeste dagene vil vise om dette hjelper! Så da utsetter jeg scannen inntil videre. Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå