SeSa Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Prøvde noe nytt i dag. Liker dere det? Håper på konstruktive kritikk Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ingen som har kommentert dette ser det ut til Er ikke noe flink til å gi kritikk på portretter, kan ikke så mye om dette, men kan da bidra med det lille jeg ser! Dristig portrett, fin effekt med tilt/shift(?) effekten! Liker det rolige og tilsynelatende litt reflekterende uttrykket ditt. Liker ikke noe særlig panoramabeskjæringen, da den høyre halvdel av bildet i mine øyne virker egentlig mot sin hensikt; jeg kjenner at blikket dras til høyre i bilderammen, mot den lyse bakgrunnen, selv om jeg hardt prøver å fokusere på ansiktet. Mer har ikke jeg , men det var fint portrett Lenke til kommentar
SeSa Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Takk for tilbakemelding! Kanskje det trenges lit tekst eller noe på høyre siden... ? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 NEimen, Severin fra flickr jo ^^ Jeg synes at det er ett pent lysatt portrett men skulle ønske du så på kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå