Barry White Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei! Jeg begynner å bli lei av at det eneste adawen gjør, er å stenge poster!! Delta litt ellers og! Blir sikkert stengt denne og mn Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hun stenger det som ikke er kvalitetssøppel, og det er bra. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hu holder bare orden her på forumet. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 det er bra at noen får slutt på all den dritten som er her. blir bare mer og mer, snart flyter vel søppelbøtta over. Adawen Lenke til kommentar
adawen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei! Jeg begynner å bli lei av at det eneste adawen gjør, er å stenge poster!! Delta litt ellers og! Blir sikkert stengt denne og mn Hvis du har problemer med modereringa mi, så tar du det ikke opp PÅ FORUMET, du sender en PM! Kapish? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei! Jeg begynner å bli lei av at det eneste adawen gjør, er å stenge poster!! Delta litt ellers og! Blir sikkert stengt denne og mn Hvis du har problemer med modereringa mi, så tar du det ikke opp PÅ FORUMET, du sender en PM! Kapish? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Keep up the good work adawen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Keep up the good work adawen Jepp, du gjør en god jobb men jeg skulle gjerne sett deg litt mer aktiv på forumet Lenke til kommentar
adawen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Keep up the good work adawen Jepp, du gjør en god jobb men jeg skulle gjerne sett deg litt mer aktiv på forumet Jeeh.. jeg er bare så fordømt lat.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Kjekt at du ikke er for lat til å skape skikkelig orden i søppel. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg synes trådene burde bli flyttet til en egen kateogri eller noe slikt. Er evig kjipt med 10stengte poster på hovedsiden. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg synes i grunn de bare kan slettes. Uten forvarsel. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg synes trådene burde bli flyttet til en egen kateogri eller noe slikt. hvilken kategori blir det a? Søppelsøppel? übersøppel? Avføring? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg synes i grunn de bare kan slettes. Uten forvarsel. Jeg stemmer på den Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg synes i grunn de bare kan slettes. Uten forvarsel. Enig Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei! Jeg begynner å bli lei av at det eneste adawen gjør, er å stenge poster!! Delta litt ellers og! Blir sikkert stengt denne og mn Har hun stengt en av dine poster nå? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 steng denne tråden også!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei! Jeg begynner å bli lei av at det eneste adawen gjør, er å stenge poster!! Delta litt ellers og! Blir sikkert stengt denne og mn Har hun stengt en av dine poster nå? hun har nok det hvis ikke har han ikke brydd seg Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ... og da stengte vi denne. Når noen er uenige med en moderator, tas dette opp på PM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg