Gjest Anonym Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Poster her siden dere virker som en gjeng med mye peil... Lang historie kort, hadde en dame i fjor sommer som jeg drev endel med, jeg var kun interessert i sex og vennskap på den tiden. Hun ville bli sammen med meg flere ganger, men jeg holdt tilbake. Så en dag ble hun distansert (så henne ikke på 4 mnd før vi la det dødt) og jeg som alle andre vil ha det jeg ikke kan få. Derfor var jeg villig til å bli sammen med henne, men nå ville ikke hun. Så vi bestemte for å kutte kontakten helt der. I det siste har jeg følt at endelig er livet mitt på rett kjøl igjen, hun dama der gjorde meg litt VEL needy de mnd hun var distansert. Når jeg ser tilbake, kan jeg ikke skjønne at jeg gjorde de tingene jeg gjorde da hun var så distansert, ikke likt meg. Sikkert derfor det gikk som det gikk. Anyways, for litt over 2 mnd siden vi kutta kontakt, tok hun kontakt med meg igjen på sms. Dette er for 2 uker siden. Jeg tenkte først at nå er jeg tilbake til den "staten" jeg var i da jeg traff henne. Playfull, lite needy, cocky, morsom osv. og hun dama der gjorde meg jo til en helt annen person, så jeg så ikke på det som noe positivt egentlig. Hun sendte meg melding for to uker siden og spurte hvordan det går. Jeg skriver generelt mye ironsik dritt som jeg selv, og mange andre, syns er veldig morsomt at jeg gjør. I hver melding skriver hun haha osv, selvom ikke alle meldingene er morsomme. Etter litt preking frem og tilbake svarer jeg ikke på meldingen hennes, lar det gå to dager, for så å sende en melding om at jeg hadde et superdilemma på Rimi hvor det stod mellom en seigmannpose, og en seigdamepose. Hun skriver igjen haha, og balbalbla, for så å slenge denne: "Vet du savner meg smile.gif", litt lenger utpå kvelden. Skriver tilbake at: "Jeg vet du tenker mye på meg;)" og får "Er jo sånn det blir smile.gif" tilbake. Veldig søtt, ikkesant? haha, anyways, den siste meldingen der har jeg ikke svart på. Og har ikke hørt fra kjerringa på over en uke. Har ikke tenkt så veldig mye på det denne uken her, men kom på i dag at dette virker jo veldig arrogant fra hennes side, hvis hun skulle kommet tilbake etter 2 mnd opphold og fortalt meg at hun visste at jeg savnet henne, for så og dra igjen liksom tongue.gif Og jeg kjenner henne, hun er ikke arrogant på noen som helst måte. Så derfor er jeg jo rimelig sikker på at hun ville noe mer med det, men føler at hun må investere litt mer i meg, for å få meg med =) Har ikke følelser for dama lenger, hvem har vel det etter så lang tid, men kunne godt tenkt meg å møte henne for å finne på noe. Er også rimelig sikker på at jeg ikke vil få noen følelser igjen, men alt kan jo skje. Har jo trossalt et par bra minner fra det vi gjorde i sommer osv. Merker at det her ble i overkant langt, var egentlig ment som et kort spm, men dere trenger jo info om saken! =) Så jeg spør: Hva tror dere hun ville? Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 hun ville stjele ostehøvelen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå