Gå til innhold

Tippeliga lag bra nok for PL?


YNWA32

Overlever dette laget PL?  

42 stemmer

  1. 1. Hvor tror du et All star TL lag havner?

    • Fra 10 - 14.plass
      14
    • Fra 15 - 17.plass
      14
    • Rykker ned 18 - 20.plass
      10
    • Under top 8 i Championship
      4


Anbefalte innlegg

ser at du har Bolanos med og at du da tenker på rene kanter...

Da er det jo latterlig å ikke ta med PVM på venstre. TL's beste venstrekant hører hjemme på ett slikt lag! Ellers er jeg sikker på at man kunne mikset sammen ett lag som kunne kjempet om en topplassering i PL. Hvis man tar av kremen selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje kjempet i top10 i Championship. Norske lag har verken fysikken eller hurtigheten i spillet til å overleve i PL. PL er en av de hardeste ligaene i Verden, og kanskje den med det hurtigste spillet. Et lag som Rosenborg hadde blitt avkledd i PL fra første spark på ballen.

Lenke til kommentar

Vaagan Moen må være tidenes mest oppskrytte spiller. Sååå god er han ikke. Ville aldri bytta han i f. eks. Espen Børufsen. Mange i TL er bedre enn PVM per dags dato.

 

 

Espen Børulfsen er ikke i nærheten av PVM hva gjelder ferdigheter.

PVM er en trussel for etthvert lag. Han er farlig ved skudd, dødballer, pasninger og ved innlegg. PVM er den beste venstrekanten i TL og ville forsvart en plass fra start i etthvert TL-lag.

Han er en veldig allsidig spiller og kunne f.eks gjort det veldig bra i en ren playmaker-rolle. Den beste pasningsfoten i Brann pr. dags dato? Hadde det ikke vært for skadene hadde nok PVM spilt i en større liga nå som f.eks Tyskland...

Lenke til kommentar

PVM er en middelmådig spiller på et middelmådig lag.

 

Nok trolling nå Hans, gå til Grete...PVM er en meget god TLspiller.

Mener du noe annet så bør du argumentere for det og ikke slenge ut påstander i vilden sky...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jeg mener noe annet ja, jeg mener at PVM er middelmådig. Ingen av kvalitetene hans er best i TL, og følgelig er han ikke den beste vingen i TL. Jeg kan også finne på mange kvaliteter til en rekke spillere i TL, men det gjør dem ikke sanne for det.

 

 

Jepp, du mener det uten noe argument. Har aldri sagt noe om best i TL. Men den beste venstrekanten, det er han ;) . Det er da ikke å finne på noe kvaliteter...Menmen, vil man være anti-Brann, så får man det til...

Lenke til kommentar

ser at du har Bolanos med og at du da tenker på rene kanter...

Da er det jo latterlig å ikke ta med PVM på venstre. TL's beste venstrekant hører hjemme på ett slikt lag! Ellers er jeg sikker på at man kunne mikset sammen ett lag som kunne kjempet om en topplassering i PL. Hvis man tar av kremen selvfølgelig...

 

 

Jeg mener noe annet ja, jeg mener at PVM er middelmådig. Ingen av kvalitetene hans er best i TL, og følgelig er han ikke den beste vingen i TL. Jeg kan også finne på mange kvaliteter til en rekke spillere i TL, men det gjør dem ikke sanne for det.

 

 

Jepp, du mener det uten noe argument. Har aldri sagt noe om best i TL. Men den beste venstrekanten, det er han ;) . Det er da ikke å finne på noe kvaliteter...Menmen, vil man være anti-Brann, så får man det til...

Venstrekant, ving, same shit. Mitt argument er at kvalitetene hans ikke er best, altså, han er ikke best. Du kan godt få ramse opp de tingene du mener han er best på, men det faller i samme kategori når det gjelder argument som du prøver å dytte på meg. Du mener tydeligvis at ditt argument er valid når du sier han er best på ditten og datten, mens når jeg sier at han ikke er det så er det ikke valid lenger. Du burde bestemme deg for hva som er godkjente og ikke godkjente argumenter.

Lenke til kommentar

Hold dere On-topic folkens.

 

Tråden er følgende:

 

Med ditt eget drømmelag/squad fra Tippeligaen + Carew-Hangeland-Riise. Hvor vil et slikt lag havne i PL?

 

Ikke bruk denne tråden til å diskutere hvem som er best. Dette er ikke noen TL drømmelag tråd.

Lenke til kommentar

ser at du har Bolanos med og at du da tenker på rene kanter...

Da er det jo latterlig å ikke ta med PVM på venstre. TL's beste venstrekant hører hjemme på ett slikt lag! Ellers er jeg sikker på at man kunne mikset sammen ett lag som kunne kjempet om en topplassering i PL. Hvis man tar av kremen selvfølgelig...

 

 

Jeg mener noe annet ja, jeg mener at PVM er middelmådig. Ingen av kvalitetene hans er best i TL, og følgelig er han ikke den beste vingen i TL. Jeg kan også finne på mange kvaliteter til en rekke spillere i TL, men det gjør dem ikke sanne for det.

 

 

Jepp, du mener det uten noe argument. Har aldri sagt noe om best i TL. Men den beste venstrekanten, det er han ;) . Det er da ikke å finne på noe kvaliteter...Menmen, vil man være anti-Brann, så får man det til...

Venstrekant, ving, same shit. Mitt argument er at kvalitetene hans ikke er best, altså, han er ikke best. Du kan godt få ramse opp de tingene du mener han er best på, men det faller i samme kategori når det gjelder argument som du prøver å dytte på meg. Du mener tydeligvis at ditt argument er valid når du sier han er best på ditten og datten, mens når jeg sier at han ikke er det så er det ikke valid lenger. Du burde bestemme deg for hva som er godkjente og ikke godkjente argumenter.

 

 

nå har du jo ikke kommet med ett eneste argument, du har bare slengt ut en påstand...Best i sin posisjon, det er han. Men han er ikke den beste spilleren i TL. hvor du har tatt det fra, vet jeg ikke...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

ser at du har Bolanos med og at du da tenker på rene kanter...

Da er det jo latterlig å ikke ta med PVM på venstre. TL's beste venstrekant hører hjemme på ett slikt lag! Ellers er jeg sikker på at man kunne mikset sammen ett lag som kunne kjempet om en topplassering i PL. Hvis man tar av kremen selvfølgelig...

 

 

Jeg mener noe annet ja, jeg mener at PVM er middelmådig. Ingen av kvalitetene hans er best i TL, og følgelig er han ikke den beste vingen i TL. Jeg kan også finne på mange kvaliteter til en rekke spillere i TL, men det gjør dem ikke sanne for det.

 

 

Jepp, du mener det uten noe argument. Har aldri sagt noe om best i TL. Men den beste venstrekanten, det er han ;) . Det er da ikke å finne på noe kvaliteter...Menmen, vil man være anti-Brann, så får man det til...

Venstrekant, ving, same shit. Mitt argument er at kvalitetene hans ikke er best, altså, han er ikke best. Du kan godt få ramse opp de tingene du mener han er best på, men det faller i samme kategori når det gjelder argument som du prøver å dytte på meg. Du mener tydeligvis at ditt argument er valid når du sier han er best på ditten og datten, mens når jeg sier at han ikke er det så er det ikke valid lenger. Du burde bestemme deg for hva som er godkjente og ikke godkjente argumenter.

 

 

nå har du jo ikke kommet med ett eneste argument, du har bare slent ut en påstand...Best i sin posisjon, det er han. Men han er ikke den beste spilleren i TL. hvor du har tatt det fra, vet jeg ikke...

Kanskje vi skulle legge den død, som TS sier. Og jeg har ikke sagt at han er den beste i TL, hvor sier jeg det?? og du har ikke kommet med et eneste argument selv så der må du nok feie for egen dør først.

 

/Diskusjon Slutt.

Lenke til kommentar

PVM er oppskrytt ja. Der er jeg helt enig. Norges svar på Beckham var det noen som sa for noen år siden. Etter det har det vært veldig stille. PVM hadde dessverre aldri klart seg i PL. Da har jeg faktisk mer tro på Huseklepp. Han har det lille ekstra som kan hjelpe han, det har ikke PVM.

Lenke til kommentar

Nå vet vi jo hvem som pleier å servere Bakeren med bakromspasninger og da... ;)

 

Hans-o:Jo jeg har kommet med argument. hvis du legger opp til det, så kan vi gå dypere...Pasningene hans til Bakke snakker for seg selv. De oppsummerer ferdighetene til PVM på en fin måte...

 

nå kan vi legge ballen død...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...