-kga- Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skal man date personen blir alt tatt i betraktning. Jo mer ettertraktet du anser deg for å være, jo mer kresen kan du være. Da sømmer det seg ikke å være med den billigste jenten. Det at hun har hatt mange sex partnere betyr ikke att hun er billig. Kann jo hende hun er dyktig til å felle menn som er langt mer ettertraktet en det hun selv er. Skal man date personen blir alt tatt i betraktning. Jo mer ettertraktet du anser deg for å være, jo mer kresen kan du være. Da sømmer det seg ikke å være med den billigste jenten. Det at hun har hatt mange sex partnere betyr ikke att hun er billig. Kann jo hende hun er dyktig til å felle menn som er langt mer ettertraktet en det hun selv er. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er ingen hemmelighet at mange stygge jenter også er løse. Det er ikke fordi de er dyktig, men fordi de er billig. Noen ganger vil gutter ha det enkelt og greit. Poenget var hvertfall at har man muligheten, så går man etter det beste, og da velger man ikke jenten som både kompisen og kompisens kompis har pult. 1 Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er jo eit uttrykk som seier "any hole is a goal". Er nok ein heil del gutter på byen som lever etter den. (til ein viss grad, det er tross alt grense for kor lavt ein kan synke). Ølbriller er ein god venn for mange. Så for dokke som ikkje får med dokke dei bra damene heim (for alle veit at når ein ser etter potensielle ONS er det utsende som teller mest), so lukk augene og sjå for dokke Jessica Alba eller noko ^^. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Skal man date personen blir alt tatt i betraktning. Jo mer ettertraktet du anser deg for å være, jo mer kresen kan du være. Da sømmer det seg ikke å være med den billigste jenten. Det at hun har hatt mange sex partnere betyr ikke att hun er billig. Kann jo hende hun er dyktig til å felle menn som er langt mer ettertraktet en det hun selv er. Skal man date personen blir alt tatt i betraktning. Jo mer ettertraktet du anser deg for å være, jo mer kresen kan du være. Da sømmer det seg ikke å være med den billigste jenten. Det at hun har hatt mange sex partnere betyr ikke att hun er billig. Kann jo hende hun er dyktig til å felle menn som er langt mer ettertraktet en det hun selv er. Det kan jo hende, men i snitt er feks sannsynligheten for at vedkommende er utro større. Iogmed at man ikke kjenner personer 100% så bedømmer man de utifra det de sier og gjør, det er ikke ufeilbrlig, men jeg ser ikke noe større problem med å gjøre det i forbindelse med seksualpartnere enn andre ting. AtW Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 dette synet på ONS blir selvsagt helt individuelt. Selv liker jeg det ikke. Min forrige hadde over 1x ONS. Dette fant jeg helt i avsmak. Det blir jo slik at man når går ut med fruen så lurer man jo jaggu på om noen av de personene her ( baren, festen, diskoteket etc.) har vært og sprøytet guffe i dama. Husker faktisk to episoder hvor vi traff på tidligere ONS partnere til eksen. Det jeg følte da var at "alle" har jo vært borti henne, hva er spesielt med henne da egentlig? for å tenke trangt og umodent da vel og merke, men det slapp ikke tak i meg.. jeg prøvde å la være å tenke på det. Blir som om hele byen ler bak ryggen din. Jeg har lært meg det at når dama kjenner noen utevakter så ringer det en bjelle hos meg. For meg så er det slik at har en person hatt mange ONS, så bryr den personen ikke som seg selv eller andre. Personen skader bare seg selv i mine øyne. Skal vi se dypere på saken, så er det utrolig hvor mye media påvirker samfunnet. Øynene våre fanger opp sex over alt hvor vi vandrer. Dette påvirker oss, enten vi vil eller ei. Det gjelder å være våken og bevisst. For å ta et grovt eksempel på dette: når du var liten og fikk se en krigsfilm på tv, hva hadde du lyst til å gjøre etterpå? jo ta fram knallpistolen og de grønne klærne. Mediumet tukler med synet til folk og får dem til å tro på feil verdier. Og det at eksen min hadde mange sexpartnere viste seg og speile hennes verdier. 2 dager etter det var slutt fant hun seg en ny en. jeg brukte over 4 måneder på å komme meg videre. jaja, ikke noe å samle på det der uansett 1 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har lært meg det at når dama kjenner noen utevakter så ringer det en bjelle hos meg. Hvorfor det? Jeg kjenner så og si alle utevaktene i Bergen, noen veldig godt andre mer overfladisk, men det er fordi vi har felles venner og har treffes på arrangement.. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har lært meg det at når dama kjenner noen utevakter så ringer det en bjelle hos meg. Hvorfor det? Jeg kjenner så og si alle utevaktene i Bergen, noen veldig godt andre mer overfladisk, men det er fordi vi har felles venner og har treffes på arrangement.. Vel for meg så forteller det at dama da har vært ute på byen mye. Og for meg så har det vært en riktig kriterium hver gang for å gi alarm. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Herregud, du må jo bli kjent med jenter før du kan dømme de! Jeg er kanskje ute hver helg, men det er jo for å dra ut med venninnene mine og ha det gøy. Det er ikke sjekking på byen, liksom. Det er ikke alle jentene som drar ut for å finne seg et nytt ONS. Lenke til kommentar
Niern Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen mener han/hun ikke er å samle vis de ikke aksepterer at den andre parten har hatt ons. Jeg mener personen som driver med ons ikke er å samle på. Svake mennesker som lar seg bli brukt/bruke seg selv. Damaged goods in my opinion. Ikke faen om jeg gir min verdifulle kjærlighet til en som slenger sin gratis ut i fylla til fremmede. Stikk råtne jenter! : ) my 2 cent. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Herregud, du må jo bli kjent med jenter før du kan dømme de! Jeg er kanskje ute hver helg, men det er jo for å dra ut med venninnene mine og ha det gøy. Det er ikke sjekking på byen, liksom. Det er ikke alle jentene som drar ut for å finne seg et nytt ONS. Hvorfor? Sjekking foregår jo gjerne slik at man ganske raskt bestemmer seg for hvem som er aktuelle kandidater, man har ikke tid til å bli godt kjent med alle. AtW Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da er vi uenige. Jeg er av en annen oppfatning, nemlig at jeg dømmer ikke folk før jeg har blitt kjent med de. Hvis jeg møter en fyr som "alle" mener er en player trenger ikke det ha noe med meg å gjøre. Hva folk har gjort i fortiden er ikke relevant Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da er vi uenige. Jeg er av en annen oppfatning, nemlig at jeg dømmer ikke folk før jeg har blitt kjent med de. Hvis jeg møter en fyr som "alle" mener er en player trenger ikke det ha noe med meg å gjøre. Hva folk har gjort i fortiden er ikke relevant Jo det gjør du, alle mennesker foretar grupperinger og har forutintatte holdninger av folk de kjenner lite, det er slik den menneskelige hjerne fungerer, og det er en ganske effektiv taktikk. Hvilke handlinger folk har foretatt sier åpenbart noe om de som person. AtW 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Da er vi uenige. Jeg er av en annen oppfatning, nemlig at jeg dømmer ikke folk før jeg har blitt kjent med de. Hvis jeg møter en fyr som "alle" mener er en player trenger ikke det ha noe med meg å gjøre. Hva folk har gjort i fortiden er ikke relevant Jeg er annerledes på det punktet. Om "alle" mener at en jente er tøs, så holder jeg meg unna. Jeg liker ikke tøsete jenter som kjærestematerialet. Ryktet kan være feil, men sannsynligvis er det ikke det. Og det er nok av jenter i verden. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja, men jeg tenker heller på at fyren kanskje har vært litt crazy i sine unge dager, hvis jeg møter han når han er 26, så er ikke det en faktor som sier "hold deg unna". Jeg syns og det er forferdelig med løse jenter. Så ei på byen for ei stund siden som man bare visste var løs. Måten hun oppførte seg på og hvordan hun danset ga en god beskrivelse av henne. Og hvordan hun kledde seg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 De er greie. Det er verre med de som er løse, men som du faen ikke kan se det på 1 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Noen få ONS har jeg ingenting å si på, men blir det halve bygda er det en annen ting. Lenke til kommentar
d'Anconia Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Pul fra deg mens du er ung, snart er du en gammal kjerring som angrer på alle liggene du ikke fikk seg. Endret 28. juli 2010 av d'Anconia Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg er ikke i et forhold nå, men er utrolig kåt for tiden. Registrer deg og send pm. 2 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Skaff deg en fast sexpartner, så slipper du å ligge med forskjellige folk hver gang du blir kåt. Helt ærlig er jeg obs på jenter som har mange ons, uten at det betyr noe tenker jeg automatisk at disse ikke bryr seg så mye om hvem de har sex med og derfor føler man seg ikke så spessiel når man er partner nr 15. Har en jente hatt 10+ partnere i en alder av 20 år tyder dette f.eks på at det er en annen type jente enn hva jeg ville gått inn i et forhold med. Ihvertfall hvis flere av disse partnerne er ons. Jeg er ikke imot ons, men synes det kommer mye mer positivt ut av en fast partner, og hvis du ikke er klar for noe forhold så er jo en fbuddy midt i blinken. Som jente blir det neppe vanskelig å finne noen heller. Ihvertfall disse typiske "partyjentene" som omtrent hver eneste fest kanskje ikke har sex med, men roter med en kar har jeg lært at er lurt å styre unna. Av erfaring er dette ofte jenter som fort går lei gutter, har lettere for å være utro og som kanskje lover mer enn de gir. Bare min erfaring, har gått på flere smeller og vil ikke gjøre det igjen og holder meg derfor unna. Endret 30. juli 2010 av Tmz Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har en jente hatt 10+ partnere i en alder av 20 år tyder dette f.eks på at det er en annen type jente enn hva jeg ville gått inn i et forhold med. ...du er klar over at mange jenter lyver og underdriver om antall partnere om de er interessert i forhold? Altså kan du neppe være sikker uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg