Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutta om ONS

Gjest Jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvordan noen kan se ned på en person fordi de har hatt en eller flere one night stand(s).

Er bare normalt å ha sex lyst, vi lever jo ikke på 1800-1900 tallet lenger heller.

Nei, ta kontakt med meg du så skal jeg nok hjelpe deg :p

Det er normalt å ha sexlyst, det hadde de nok både på 1800 tallet og 1900 tallet, virker som om folk tror sexlyst er noe nytt. Å se ned på er et sterkt ord, men ikke å være særlig interessert i en som ligger med en masse mennesker, mnja, den kan jeg nok gå for. Kan godt være venner med en som har/hatt mange ONS ikke noe problem, kan godt respektere, men det betyr ikke at jeg må akseptere eller like det.

Lenke til kommentar
Gjest Jente

Ser ut som det ble en grei miks av hva guttene mener. Noen synes det er fint, noen driter i det og noen misliker det. Da har jeg et utgangspunkt :)

Det er utrolig hvor mange som synes det er helt patetisk og uforståelig at noen gutter faktisk ikke foretrekker at jenta har hatt ONS. Å si at en gutt ikke er "noe å samle på" fordi han ikke liker dette, blir noe rart. Dersom jeg (TS) hadde gitt utrykk for at det var ekstremt viktig for meg å ha ONS, samt helt natulig ville jeg forstått det bedre. Det har jeg ikke gitt utrykk for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør som du selv har lyst og drit i hva andre sier. Om en gutt dumper deg om han finner ut att du har hatt ONS før dere ble sammen så er han uansett ikke verdt å sammle på.

Uenig. Dette kommer an på. Er gutten jomfru f. eks, så er det ganske forståelig at han kanskje ikke ønsker ei jente som har hatt ONS. Det kommer helt an på egne verdier, så da kan man like gjerne se det den andre veien også; de som har hatt ONS er ikke noe å samle på.[\b] Mennesker er forskjellige sånn sett.

Jeg ser ikke det store problemet, men har du hatt mange ONS (10-15+), så er det ikke alle som setter like stor pris på det, mens andre kanskje ser det som en fordel igjen. Som sagt, folk er forskjellige.

Selvsakt kan mene det om man vill, men folk som henger seg opp i slike småting fra før enn ble sammen er for slitsomme til og være sammen med. Man hvet jo aldri hva som kan kome tilbake og bite en i baken når en deler fortiden sin med slike personer.

Ser ut som det ble en grei miks av hva guttene mener. Noen synes det er fint, noen driter i det og noen misliker det. Da har jeg et utgangspunkt :)

Det er utrolig hvor mange som synes det er helt patetisk og uforståelig at noen gutter faktisk ikke foretrekker at jenta har hatt ONS. Å si at en gutt ikke er "noe å samle på" fordi han ikke liker dette, blir noe rart.[\b] Dersom jeg (TS) hadde gitt utrykk for at det var ekstremt viktig for meg å ha ONS, samt helt natulig ville jeg forstått det bedre. Det har jeg ikke gitt utrykk for.

Det at han ikke liker det er ikke noe farlig, men om han seriøst vurderer å dumpe deg eller faktisk dumper deg for en slik fille ting så er han søppel.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan noen kan se ned på en person fordi de har hatt en eller flere one night stand(s).

Er bare normalt å ha sex lyst, vi lever jo ikke på 1800-1900 tallet lenger heller.

Nei, ta kontakt med meg du så skal jeg nok hjelpe deg :p

Det er normalt å ha sexlyst, det hadde de nok både på 1800 tallet og 1900 tallet, virker som om folk tror sexlyst er noe nytt.

Sa aldri at de ikke hadde lyst da, eneste jeg pekte imot var at på den tiden var det nok mer en tabu og veldig uvanelig, iværtfall på 1800 tallet vil jeg tro ...

Lenke til kommentar

Hver dag er en onsdag :phæhæhæ

Nei, men helt seriøst.

Jeg er enig med Bazukh om at den nye kjæresten ikke har noe med tidligere sexpartnere å gjøre. Hvorfor skulle det ha noen betydning?

Om man finner en person som man virkelig liker og trives med, så forandres ingenting fysisk, dersom man finner ut at personen har hatt sex med 2 eller 50.

Det var en som kommenterte her at "hvis man er kåt så kan man jo bare finne frem dildo/whatever og tilfredsstille seg selv".

DET er jo overhode ikke det samme! Man kan ikke sammenligne sex med noen andre i forhold til seg selv, sett fra en jentes synspunkt. Det finnes ingenting som kan erstatte de følelsene når man er med en annen.

Lenke til kommentar

Hadde en jente jeg holdt på med pult en haug med folk, hadde jeg stilt meg undrende til hvorfor. Ser ikke på det som et positivt tegn at jenten bytter type konstant. En jente som er tilfreds med å ha en partner, stiller mye sterkere hos meg.

Lenke til kommentar

Hadde en jente jeg holdt på med pult en haug med folk, hadde jeg stilt meg undrende til hvorfor...

Svarte er vel ofte så enkelt som at ho ikke har funnet den rette til og bli sammen med, og da ONS of knulle venner den eneste måten og få seg noe på. Dermed blir det automatisk fler folk en om ho hadde funnet seg en kjæreste.

Lenke til kommentar

Hadde en jente jeg holdt på med pult en haug med folk, hadde jeg stilt meg undrende til hvorfor. Ser ikke på det som et positivt tegn at jenten bytter type konstant. En jente som er tilfreds med å ha en partner, stiller mye sterkere hos meg.

Ja, nå prøvde jeg å være litt objektiv til saken. Det er vel sikkert mange som ikke bryr seg om de ligger med forskjellig fyr hver helg. I såfall bør det være opp til dem, og de bør vel kanskje ikke bli dømt for det heller.

Min mening: Hvis ei jente er så kåt kan hun vel heller finne seg en pulevenn, eller noe. Det er overhode ikke nødvendig å hoppe fra fyr til fyr..

Lenke til kommentar

Ja, nå prøvde jeg å være litt objektiv til saken. Det er vel sikkert mange som ikke bryr seg om de ligger med forskjellig fyr hver helg. I såfall bør det være opp til dem, og de bør vel kanskje ikke bli dømt for det heller.

Helt klart. Opp til hver enkelt hva de gjør. Jeg dropper ikke noen som venner fordi de er løse. Men kjærestemateriale blir de ikke.

Min mening: Hvis ei jente er så kåt kan hun vel heller finne seg en pulevenn, eller noe. Det er overhode ikke nødvendig å hoppe fra fyr til fyr..

Noen liker å pule så mange som mulig, men da er det kanskje ikke sexen som er det viktigste.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg. Jeg har alltid tenkt at de som vil pløye over flest mulig på kortest mulig tid har issues. At de trenger bekreftelse hele tiden. De kan jo umulig få noe mer ut av det. Jeg kjenner noen som har hatt sex med ca 50 stk, som er yngre enn meg. Skjønner ikke hvordan det GÅR an. Da må man jo ha en ny hver uke eller noe..

Lenke til kommentar

Angående å bli dømt for det:Selvfølgelig burde og vil de bli dømt for det. Man blir dømt på grunnlag av hva man gjør og hvem man er.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...