Gjest Jente Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hva synes dere gutter om jenter som har hatt ons? Jeg er ikke i et forhold nå, men er utrolig kåt for tiden. Jeg vet ikke hva jeg synes om ons selv, men jeg vil ikke være i noe forhold. Spørsmålet er vel egentlig "should I go for it?" eller vil det ha konsekvener for meg senere når jeg evt vil ha kjæreste. (f.eks dersom gutten ikke har hatt ons selv?) Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Så lenge du ikkje er i eit forhold så vil eg sei at det er heilt greit! Din eventuelt neste kjærast skal ikkje måtte ha noko problem med dette! Ikkje vær redd for å gå i par med nokon sjølv om du i tidlegare stadier har hatt eit ons (ONS = One night stand; til dei som stillar seg uvitne), det er heilt normalt. Go for it! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Du må jo prøvekjøre kjerra før du kjøper den! Go for it Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Min mening er at om man ikke er i et forhold og har en sterk sexlyst, så kan man fint ha ONS om man er kvinne eller mann. Seksualdriften kan være heller sterk hos en del av oss mennesker, så det er jo helt naturlig at noen trenger/ønsker mer sex enn andre. Da er ONS en god løsning som gir den etterlengtede sexen uten de store følelsesmessige komplikasjonene som å starte et forhold gjerne innebærer. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg for min del liker ikke at folk har en masse ONS. Ett par skader kanskje ikke, men om det er snakk om en mange ONS så mister jeg litt respekt for personen. Skaff deg et sexleketøy og bruk det! 1 Lenke til kommentar
Gjest juppjepp Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg er verken en jomfru eller skjemmes over kroppen min på noen måte (med andre ord ikke føler meg sexuelt truet av andre menn), men jeg syntes ONS er dealbreaker. Om jeg fant ut en jente jeg liker har hatt ONS så er jeg 100% over hun, om så bare 1 gang. Om hun har hatt sex i forhold så er det helt ok for meg, men jeg syntes det sier mye om en person om de har sex bare i forhold eller ikke. Men det er helt opp til hver person, jeg liker snille "uskyldige" jenter (som sagt ikke noe behov for å være jomfru, sier heller ikke folk som har ONS er drittsekker eller noe), om jeg vet en jente har hatt ONS så tenker jeg automatisk at hun har et annent syn på sex og samliv enn meg, jeg tenker også kjansen er større for at hun kommer til å være utro (tror ikke alle som har ONS er sluts men jeg kan ikke noe for det). Hvorfor ikke bare tilfredstille deg selv? Jeg har sex minst 2-5 ganger hver dag når jeg er i et forhold, men klarer meg fint alene når jeg er singel. Ikke alle er så trangsynt som jeg er på ONS, men jeg tror flere er som meg enn folk som ikke vil ha deg pga du ikke har ONS. Høres kanskje veldig teit ut at jeg ikke vil ha jenter som har ONS, men det finnes mange fisker der ute, hvorfor velge en som virker 100% turn-off liksom når der er tonnevis av jenter der ute som ikke er det. Er egentlig opp til deg hva slags gutter du vil tiltrekke, tror personlig ikke ONS er så populært hos oss litt "roligere snille guttene". Det beste rådet jeg kan gi deg, er å tenke litt hva du vil ha i en partner, hva om du ble forelsket i en fyr så fant ut han puler random chicks på fester? Om det hadde plaget deg, eller ikke, så trur jeg du har svaret ditt. Lenke til kommentar
varmepumpe Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 FEnkelt og greit; noen mannfolk takler ikke at du har hatt ONS, andre har ikke noen problemer med det! Men det som er viktig er at du selv ønsker det... om det er greit for deg... Dersom du føler stor skam ved å tenke tanken, bør du gjerne vente med det til du blir mer sikker. ONS kan være fint det! De fleste ender dog i dårligere sex... Beste sexen får du i et lengre forhold... men fantasiene om ONS kan likevel være fine... Lenke til kommentar
Gjest Jente Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei, og takk for svar. Det er akkurat det "juppjepp" og "varmepumpe" sier jeg er usikker på. Jeg vet ikke hva jeg vil synes om meg selv etterpå. så det blir vel til at jeg lar være. Jeg synes det er helt i orden at andre har ons, men har liksom aldri hatt så veldig lyst selv. Dessuten har jeg tenkt en del på det "juppjepp" påpeker. Jeg vet ikke hva jeg hadde synes om at gutten jeg liker hadde hatt flere ligg på byen. Jeg prøver liksom å overse det. Det burde vel egentlig ikke ha noe å si om typen/dama har hat noen ligg tidligere? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nei, det burde ikke ha noe å si. Jeg ser egentlig ikke noen grunn til å diskutere tidligere sexpartnere med en (fremtidig) kjæreste i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest hell0 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 "Det burde vel egentlig ikke ha noe å si om typen/dama har hat noen ligg tidligere?" Opp til enhver person, noen blir sjalu og noen ikke, noen får vansker med å stole på deg og noen ikke, osv. Personlig ville jeg prøvd å se ting på langsikt. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei, og takk for svar. Det er akkurat det "juppjepp" og "varmepumpe" sier jeg er usikker på. Jeg vet ikke hva jeg vil synes om meg selv etterpå. så det blir vel til at jeg lar være. Jeg synes det er helt i orden at andre har ons, men har liksom aldri hatt så veldig lyst selv. Dessuten har jeg tenkt en del på det "juppjepp" påpeker. Jeg vet ikke hva jeg hadde synes om at gutten jeg liker hadde hatt flere ligg på byen. Jeg prøver liksom å overse det. Det burde vel egentlig ikke ha noe å si om typen/dama har hat noen ligg tidligere? Hvis du føler en skam eller at det er noe feil over det å ha ONS så ikke ha ONS. Så enkelt og greit er det. Det er like vanlig at ei jente har ONS som en gutt. Og det blir mer og mer vanlig i dagens samfunn. Og hva slags grenser folk har er helt opptil hver enkelt. Men selvfølgelig er det snakk om ei jente som har pult ifra seg som det så fint heter. Så er jo det turn off, men om ei jente har hatt noen ONS før har ingen betydning. Hvis ei jente jeg driver på med sier at hun har hatt to, tre ONS før hun begynte å drive på med meg. Tenker jeg sånn: Hvorfor sier du dette til meg? Tror du jeg bryr meg? Jeg driver på med deg fordi jeg liker deg, ikke pga hvor mange sexpartnere du har hatt. Men som sagt du må selv bestemme. Men jeg liker personlig jenter som ikke er jomfru, men som heller ikke har pult ifra seg hvis du skjønner. Gi deg et tips: Er du kåt og du finner en gutt på byen du vil ha deg med. Så sier jeg go for it. Du lever bare et liv. Hvorfor ikke ha noe glede ut av det? Det burde vel egentlig ikke ha noe å si om typen/dama har hat noen ligg tidligere? Har ikke noe å si. Så lenge det ikke er snakk om det meget høyt tall eller mange på kort tid. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Gjør som du selv har lyst og drit i hva andre sier. Om en gutt dumper deg om han finner ut att du har hatt ONS før dere ble sammen så er han uansett ikke verdt å sammle på. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Man lever da ikke i steinalderen lengre. Folk har sex for å ha sex. Klarer man ikke å takle det så er eventuelt den persjonen uansett ikke noe å samle på. Gjør det du må gjøre for å gjøre deg fornøyd. Ikke tenk på andre folk. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Dette kommer til å være standardsvare ifra norge uansett, siden vi ligger på en av topp-plasseringene når det kommer til ONS i hele verden... Jeg lar bare dette si sitt for seg selv. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 [quote name=Magnus ' date=' 4. april 2010 - 22:45' timestamp='1270417514' post='15460899] Hva er ONS? one night stand. tilfeldig sex med en person. til trådstarter: gjør akkurat hva du føler for. ingen som har noe med ditt tidligere sexliv. MEN som jente burde du ikke ha store problemer med å finne den en pulekompis. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Skjønner ikke hvordan noen kan se ned på en person fordi de har hatt en eller flere one night stand(s). Er bare normalt å ha sex lyst, vi lever jo ikke på 1800-1900 tallet lenger heller. Nei, ta kontakt med meg du så skal jeg nok hjelpe deg Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gjør som du selv har lyst og drit i hva andre sier. Om en gutt dumper deg om han finner ut att du har hatt ONS før dere ble sammen så er han uansett ikke verdt å sammle på. Uenig. Dette kommer an på. Er gutten jomfru f. eks, så er det ganske forståelig at han kanskje ikke ønsker ei jente som har hatt ONS. Det kommer helt an på egne verdier, så da kan man like gjerne se det den andre veien også; de som har hatt ONS er ikke noe å samle på. Mennesker er forskjellige sånn sett. Jeg ser ikke det store problemet, men har du hatt mange ONS (10-15+), så er det ikke alle som setter like stor pris på det, mens andre kanskje ser det som en fordel igjen. Som sagt, folk er forskjellige. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Så alle single mennesker skal forbys fra å ha sex ? Finnes faktisk flere millioner av oss, det blir bare alt for dumt. ....... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Den du blir sammen med i fremtiden har da ikke noe med det? Om du vil ha en liten hyrdestund kun for kosens skyld så er jo det opp til deg. Folk er forskjellige, jeg er ikke interessert i ONS, men jeg respekterer at andre trives med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg