Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bil til kr. 150.000,-

Anbefalte innlegg

Ser litt rundt etter en ny bil rundt 100 - 150 000,-.

Må være en firehjulstrekker og helst en Audi.

Har sett litt på denne, men er litt vanskelig å vite hvor mye denne bilen egentlig er verdt da det finnes veldig få av akkurat denne typen.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21557519

Er jo ikke problem å få over 190hk i denne viss jeg chiper den.

Finnes vell en del styling også til disse!?

EDIT: Har igrunnen bestemt meg for Audi A4 1.8t Quattro B6

Endret av Audiguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

Rieger har styling til B6.

Men husk at bilen du linker til er på auksjon.

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

Prisen ser ikke så halvgæren ut til den. Styling finnes ja, men er jo verken en Civic, BMW eller Impreza, så du må nok lete litt lenger for å finne bra utvalg til den.

Finnes jo en del RS styling til disse

streetdesign.no f.eks.

Lenke til kommentar

Ser litt rundt etter en ny bil rundt 100 - 150 000,-.

Må være en firehjulstrekker og helst en Audi.

Har sett litt på denne, men er litt vanskelig å vite hvor mye denne bilen egentlig er verdt da det finnes veldig få av akkurat denne typen.

http://www.finn.no/f...nnkode=21557519

Er jo ikke problem å få over 190hk i denne viss jeg chiper den.

Finnes vell en del styling også til disse!?

EDIT: Har igrunnen bestemt meg for Audi A4 1.8t Quattro B6

Et godt valg må jeg si :)

Har selv kjørt B6 quattro, for en fantastisk bil. Komfort, kjøreglede og luksusfølelse på veien. Forskjellen fra B5 er formidabel.

Lenke til kommentar

Har selv kjørt B6 quattro, for en fantastisk bil. Komfort, kjøreglede og luksusfølelse på veien. Forskjellen fra B5 er formidabel.

Ja, utseendemessig også må jeg si. Både utvendig og innvendig.

Er litt usikker på om jeg skal gå for stasjonsvogn eller sedan. Har tenkt stasjonsvogn hele veien, men nå vet jeg ikke lenger :hmm:

Lenke til kommentar

Ja, utseendemessig også må jeg si. Både utvendig og innvendig.

Er litt usikker på om jeg skal gå for stasjonsvogn eller sedan. Har tenkt stasjonsvogn hele veien, men nå vet jeg ikke lenger  :hmm:

Følg med litt på markedet fremover, hva som dukker opp. Må nesten ta det litt på sparket og ikke være så bestemt på akkurat hva man skal ha, men velge et bra eksemplar isteden. Avant er jo jævlig praktisk iblant da, men man trenger det jo strengt talt ikke. Men man får mye bedre plass, og den kan brukes til f.eks stereoanlegg.

Lenke til kommentar

Vil anbefale å finne en med skinnseter, om det er A4 du er på jakt etter. Min erfaring er at de er laaangt bedre å sitte ienn stoffsetene. Er du heldig kommer du over et eksemplar med sportsskinnsetene, og da er det bare å slå til.

Dette er jo noe som kan monteres i ettertid.

Følg med litt på markedet fremover, hva som dukker opp. Må nesten ta det litt på sparket og ikke være så bestemt på akkurat hva man skal ha, men velge et bra eksemplar isteden. Avant er jo jævlig praktisk iblant da, men man trenger det jo strengt talt ikke. Men man får mye bedre plass, og den kan brukes til f.eks stereoanlegg.

Er nok ikke en dårlig ide nei. Kommer alltid ett eller annet viss jeg følger med hver dag.

Men er jo bare til å ta en helt standard modell med quattro og alt dette her for så å sette på alt jeg måtte ønske. Dette kan jo vell å merke bli en del dyrere.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke i tvil om at jeg ville gått for Avant. For det første er det jo langt mer praktisk, men i mine øyne ser det også bedre ut. :)

Skinn eller ikke er ikke så nøye syns jeg, ville selv valgt S-line seter med delskinn på siden og stoff i midten. Lekkert, og gode å sitte i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...