Gjest gutt Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Før nyttår traff jeg en nydelig jente, det ble fort noe mellom oss. Vi snakket mer og mer, vi traff dog ikke hverandre så veldig mye men det var helt greit. Det enne førte til det andre, vi hadde sex, klina og hun ville bli et par. Jeg var veldig glad for det, min første kjæreste. Men.. slik gikk det ikke. 1 uke seinere etter vi hadde sex daffet hele forholdet av, ble ikke noe mer møting, snakking eller noe sånt. Var det noe med sexen? Hva har jeg gjort? Fikk fult med spørsmål i hode. Dette pågikk i 5 uker, lite snakking, mindre og mindre for hverdag. Og til slutt spurte jeg hva faen som gikk av oss, hun svarte at det hun følte det samme og det skjedde så mye i livet hennes. Vi bestemte oss for å gi hverandre litt tid til å tenke gjennom ting, og nå har det gått 1 uke, ikke en eneste meldning. Jeg endret statusen min på facebook til "Det er komplisert" og hun har ennå "I et forhold" ? wtf... Men nå har det seriøst gått over helsen min, har jeg vært vekke fra mobilene min i noen timer så må jeg nesten sjekke om jeg har fått en meldning osv. Jeg elsker jo henne fortsatt men virkelig, dette går bare ikke. Idag er det nå 6 uker siden vi sist møtte og jeg lurer virkelig på om jeg skal bare endre statusen min på facebook til "Singel", slette henne fra facebook og bare komme meg videre. Det er jo ganske trist at det ble slik, jeg har hvertfall brukt mye energi på forholdet og hvis hun bare har lekt så blir jeg hvertfall jævla forbanna. Burde jeg egentlig bare sende en meldning der jeg forklarer at forholdet ikke lengre går og jeg vil si farvell for en og siste gang uten å lage så mye drama. Jeg skjønner ikke, men jeg er en jævla følsom person. Ovenfor venner og venniner er jeg hard som stein når det kommer til følsomhet, men når jeg plutselig blir betatt av en jente blir jeg myk som en jævla pudding. Hjeeelp meg. Lenke til kommentar
rosin Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Mitt råd er at dere prater sammen - ansikt til ansikt. Så blir det kanskje litt klarere for begge to hva dere føler for hverandre og hvordan dere vil forholde dere til hverandre. Lenke til kommentar
Gjest gutt Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Har prøvd å hinte om en samtale, men problemet er at hun ikke vil møte meg. Hun unskylder med at hun har dårlig tid, skal noe eller noe annet. Vi hadde egentlig tenkt å møtte 3 ganger, den enne gangen hadde hun ingen å kjøre henne, andre gangen så hadde hun vondt i magen (p-pille problem), tredje gangen skulle hun på visning og det var her jeg spurte hva det gikk av oss. Så bestemte vi oss for å ta en pause uke, eller hun ba om det også sa hun at vi måtte snakke om følesene når vi møttes igjen. Men nå har jeg ikke hørt et ord fra henne. Lurer virkelig på om det er noe å satse i det, hun finner unskyldinger, orker ikke å ta tid til meg osv. Det er ikke noe gøy for meg. Må egentlig innrømme at jeg er ganske så usikker på hele forholds greien også, vet ikke engang hvor hun bor Men hos meg har hun vært noen par ganger over. Lenke til kommentar
rosin Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 hm..ut ifra det du skriver så virker det ikke som om hun er særlig gira på å møte deg...ikke vondt ment. Og om hun har bare har brukt deg så synes jeg du skal gå videre. kjipt at det har gått sånn utover deg og dine følelser da=/ MEN om hun har det vanskelig eller no i livet sitt så kan det jo hende det går utover et forhold, uten at det har noe å gjøre med at hun misliker deg.. Jeg anbefale denne "artikkelen". Den er skrevet av en kristen og du føler kanskje at det er endel som ikke appellerer til deg, men det er mye bra som står der. Passer dere sammen? lykke til, håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar
Gjest gutt Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Helt fra grunnen av har jeg følt at hun har brukt meg. Hun begynte fort å snakke om sex og jeg fant det ganske turnoff (fordi jeg er ikke interesert i sex) Men ja.. hun endret statusen sin til "Det er komplisert" og nå har jeg blokket henne :!: Slettet henne fra msn, slettet bilder, kastet ting jeg har fått av henne og nå skal jeg ta meg en tur til venner og slappe av. Burde jeg sende en meldning til henne og si hva jeg føler osv? Eller tror dere at det bare hadde vært best å ikke snakke sammen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tror det er like greit å bare drite i henne nå. Ikke send melding, ikke skriv noe på facebook/msn, ikke løp opp til henne hvis dere tilfeldigvis er på samme kjøpesenter osv. Det hjelper i alle fall ikke å bli sur og desperat. Har hun bare en vanskelig tid med seg selv, tar hun kontakt når hun føler for det. Er hun ikke interessert i deg lenger er forholdet uansett long gone. Du har satt status på FB til singel? Gjør det hvis ikke. Hun ser det helt sikkert og tar kontakt hvis hun bryr seg. Gå videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå