Senate9 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei Hei.. www.teamfox.org Her kan du blir medlem i klanen,er du interresert?; vis at du har skills.. CS BF1942 Ut2003 opprettes nå ellers så er det førstemann til mølla! klar ferdig GÅ!!!! klanen er aktiv på flere av de store LaN - og vi forventer resultater. Vi rekruterer ikke ukjente - så derfor join vårt forum. og kom på IRC-kanalen vår! #Teamfox (Quakenet) Når det gjelder UT-divisjonen burde du være klar for en kamp. du vil altså møte meg, og klarer du meg så er du så å si inne.. Jeg er derfor veldig selvsikker du kan sjekke statsen min på -> http://www.mokum-x.com/utstats/index.php?stats=players jeg er desverre ikke dårlig - uansett setter vi treningen veldig sentralt. selv om du kan tape mot meg, kan sjansen for medlemsplass være deg verdig.. 8) lykke til.. MVh JonAthaN! Lenke til kommentar
Senate9 Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 girls girls girls I do adore.. det er teamfox fans.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 bra representert klan altså? Lenke til kommentar
Senate9 Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg står for UT2003 divisjonen.. =) konge klan med andre ord! 8) heia tufte heia tufte.. Lenke til kommentar
Senate9 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 vi Bumper denne threaden! bli med oss på neste TG neste OsloLan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå