Solid Edge Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hei. Kolliderte i dag med bilen min. Og lurte på om jeg kunne kjøre bilen i den tilstanden den er i nå? Hvis nei, vær grei å utdyp hvorfor. Slik at jeg kan få fikset det. Ingen synlige fysiske skader på komponenter inne i motorrommet Lenke til kommentar
Waco Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nei du kan ikke kjøre bilen din, den er ikke i forskriftsmessig god stand, ene lykta er ødelagt og hele hjørnet har mye skarpe kanter som er livsfarlige. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Er det egentlig noe å lure på? Syns bildet taler for seg sjøl. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ville ikke kjørt langt med den. Den er ikke lenger i godkjent stand, og bør kjøres til verksted eller en annen plass for å fikses. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ville ikke kjørt langt med den. Den er ikke lenger i godkjent stand, og bør kjøres til verksted eller en annen plass for å fikses. Eller til huggeren Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Om jeg nå fikser lyset og alt det dere ser her, tror dere den vil være i godkjent stand? evt. hvordan får jeg sjekket om selve ramma har blitt skjeiv. Tviler på at forstillinga har blitt skjeiv, kjørte den fra åstedet og hjem uten noen form for differanse mellom rattet og dekkene. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ...evt. hvordan får jeg sjekket om selve ramma har blitt skjeiv. Tviler på at forstillinga har blitt skjeiv, ... Begge deler må du på verksted for å sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå