Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex og strekkmerker

Gjest j20

Anbefalte innlegg

For å gå rett på sak så er jeg 20 år og sliter med at jeg har en del strekkmerker. Jeg har normale pupper (75B), er slank og trener. Med klær på stortrives jeg med kroppen min, men er usikker på hva gutter synes om sex dersom jenta har strekkmerker? I og utenfor forhold.

- velger å poste som gjest, da jeg ikke vil ha dette knyttet til min profil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :)

Ex'n sa det samme da jeg var dum nok til å ta det opp... Han hadde ikke lagt merke til det! Noe jeg ikke kan forstå i og med at jeg synes de er ganske store og synlige. Jeg har en del på puppene også, noe jeg tenker de fleste gutter må legge merke til. Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at gutter har en svakhet for pupper.

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Ex'n sa det samme da jeg var dum nok til å ta det opp... Han hadde ikke lagt merke til det! Noe jeg ikke kan forstå i og med at jeg synes de er ganske store og synlige. Jeg har en del på puppene også, noe jeg tenker de fleste gutter må legge merke til. Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at gutter har en svakhet for pupper.

Dama så tilfeldig på at jeg leste på posten her.

Hu viste frem sine nå nettopp. Hu hadde masse strekkmerker uten at jeg en gang har lagt merke til det.. Bare det sier jo sitt.

Lenke til kommentar

Hu viste frem sine nå nettopp. Hu hadde masse strekkmerker uten at jeg en gang har lagt merke til det.. Bare det sier jo sitt.

Dama mi så også at jeg leste denne posten. Hun viste IKKE frem sine :cry:

OLe

Lenke til kommentar

Dama mi så også at jeg leste denne posten. Hun viste IKKE frem sine :cry:

OLe

Haha! Kanskje dama mi er litt mer villig :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...