Gjest j20 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 For å gå rett på sak så er jeg 20 år og sliter med at jeg har en del strekkmerker. Jeg har normale pupper (75B), er slank og trener. Med klær på stortrives jeg med kroppen min, men er usikker på hva gutter synes om sex dersom jenta har strekkmerker? I og utenfor forhold. - velger å poste som gjest, da jeg ikke vil ha dette knyttet til min profil. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Strekkmerker? Kunne ikke brydd meg mindre. Blir jo akkurat det samme som kviser/føflekker/blodårer/kroppshår/blek hud etc. Noe noen reagerer på, men i mitt hodet tror jeg det nok er mindretallet. Du er født med det og det. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Tviler sterkt på at strekkmerker har mye å si. Hvis noen syntes det har de et eller annet komplex. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 De fleste gutter vil ikke engang legge merke til merkene, og hvis de gjør det så bryr de seg ikke (Med mindre de er teite). Lenke til kommentar
Gjest j20 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Takk for svar Ex'n sa det samme da jeg var dum nok til å ta det opp... Han hadde ikke lagt merke til det! Noe jeg ikke kan forstå i og med at jeg synes de er ganske store og synlige. Jeg har en del på puppene også, noe jeg tenker de fleste gutter må legge merke til. Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at gutter har en svakhet for pupper. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Takk for svar Ex'n sa det samme da jeg var dum nok til å ta det opp... Han hadde ikke lagt merke til det! Noe jeg ikke kan forstå i og med at jeg synes de er ganske store og synlige. Jeg har en del på puppene også, noe jeg tenker de fleste gutter må legge merke til. Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at gutter har en svakhet for pupper. Dama så tilfeldig på at jeg leste på posten her. Hu viste frem sine nå nettopp. Hu hadde masse strekkmerker uten at jeg en gang har lagt merke til det.. Bare det sier jo sitt. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Dama så tilfeldig på at jeg leste på posten her. Hu viste frem sine nå nettopp. Hu hadde masse strekkmerker uten at jeg en gang har lagt merke til det.. Bare det sier jo sitt. Dama mi så også at jeg leste denne posten. Hun viste IKKE frem sine OLe Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Dama så tilfeldig på at jeg leste på posten her. Hu viste frem sine nå nettopp. Hu hadde masse strekkmerker uten at jeg en gang har lagt merke til det.. Bare det sier jo sitt. Dama mi så også at jeg leste denne posten. Hun viste IKKE frem sine OLe Haha! Kanskje dama mi er litt mer villig Lenke til kommentar
celidog Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Tss! Dette merker ikke gutter engang. Og om de merker det, så kunne de ikke brydd seg mindre. Helt serriøst, vi bryr oss ikke om det. Ikke syns vi det er stygt heller Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ingen som tar RMA for noe sånt vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg